Gå til innhold

Mer om Tivoli-radio

Gjest billig og bra men kopi?

Anbefalte innlegg

Gjest billig og bra men kopi?
Skrevet

Jeg kjøpte en radio på Jernia nettopp, som jeg er kjempefornøyd med. På plakaten sto Tivoli-radio, men på selve radioen står det bare Denver, og under står det "Digital Display FM Alarm Clock Radio with high power speaker".

Den var satt ned fra 599 til 199, så jeg tenkte at det var nok ingen "ordentlig" Tivoli radio. Rart at de kunne skrive det på plakaten likevel? Er det noen av dere som kjenner til denne radioen? Men altså, jeg er kjempefornøyd med den, det er veldig god lyd og den fanger opp signaler utrolig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denver er et Koreamerke, mens Tivoli Audio er et Dansk kvalitetsmerke.

Du hadde nok merket stor forskjell på både byggekvalitet og lyd fra disse to.

Gjest billig og bra men kopi
Skrevet

Denver er et Koreamerke, mens Tivoli Audio er et Dansk kvalitetsmerke.

Du hadde nok merket stor forskjell på både byggekvalitet og lyd fra disse to.

Men har de egentlig lov til å skrive at det er en Tivoli radio da?

Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med den. Jeg sparer heller de 1200 kr ekstra det ville kostet meg å kjøpt det "riktige" merket, så lenge denne er god nok for mitt behov.

Skrevet

Men har de egentlig lov til å skrive at det er en Tivoli radio da?

Ikke for det, jeg er veldig fornøyd med den. Jeg sparer heller de 1200 kr ekstra det ville kostet meg å kjøpt det "riktige" merket, så lenge denne er god nok for mitt behov.

Hvis du føler deg lurt bør du spørre dem, om de har lov.

Skrevet

Tivoli Audio er et registrert varemerke, så jeg tviler på om de har lov å bruke den betegnelsen på en billig-kopi. Hør på en ekte Tivili-radio i en butikk og du vil garantert høre kjempeforskjell på lyden, men for all del: Er du fornøyd med Denver, så behold den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...