Mary Poppins Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Takk skal du ha! Nå har jeg sett på det - joda, du er pen :-) hehe takk 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 hehe takk Bare hyggelig :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Liker du rom? Jeg vet ikke om jeg har smakt det. Jeg kommer bare på (med sjørøverstemme): "hei og hoi, en flaske med rom!" Hvor nå det kommer fra.... hehe som jeg sa, så vet jeg bare at vi har noe rom i skapet. Drikker det aldri. Har hatt det i te noen ganger, hos svigers. Men det er flere år siden...så nei, jeg liker vel egentlig ikke rom noe særlig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 hehe som jeg sa, så vet jeg bare at vi har noe rom i skapet. Drikker det aldri. Har hatt det i te noen ganger, hos svigers. Men det er flere år siden...så nei, jeg liker vel egentlig ikke rom noe særlig. I te?? Jøjjemeg... Hva blir det neste? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg kan bare en smoothie-oppskrift, den er veldig god syns jeg: Yoghurt naturell, 1 dl lettmelk, 1dl 1 ss sukker ca 1 dl halvfryste bær, gjerne jordbær. (De må ikke være for mye fryst, ellers blir konsistensen kornete.) Og en liten dæsj vaniljesukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.