amber sun Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Da har amber noen skjulte sider som jeg ikke har fått med meg... Men så har jeg ikke truffet henne heller, slik som du har. Du har helt rett, lurulf. Jeg passer ikke i den rollen der. Så selv om du ikke har truffet meg mer enn på nett og webcam, så har du skjønt min personlighet. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 He, he! Ja, der ser jeg amber, ja! Men jeg har også dannet meg et bilde av henne som en omsorgsfull og flink mor, selv om husmorbildet ikke stemmer. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Amber's hverdag: http://www.sejlerne.dk/admin/pic/husmor2.jpg Bra! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Du har helt rett, lurulf. Jeg passer ikke i den rollen der. Så selv om du ikke har truffet meg mer enn på nett og webcam, så har du skjønt min personlighet. :-) "Så selv om du ikke har truffet meg mer enn på nett og webcam, så har du skjønt min personlighet. :-)" :-) Pussig, hvor godt kjent man kan bli via et tastatur! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Tottlå...kjøpe vaffelrøremix i butikken da vel. ;-) hehe Så enig, jeg har så og si sluttet å bake noe som helst fra scratch i og med disse poserørene er minst like gode. Ihvertfall sammenliknet med det jeg klarer å lage fra scartch 0 Siter
Kat-1 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Amber's hverdag: http://www.sejlerne.dk/admin/pic/husmor2.jpg Syns det ligna på meg, jeg... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Kardemomme i vafler? Hm, det har jeg aldri smakt. Huh? Det gjør jo hele smaken! ;o) 0 Siter
laban Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg lager også røre på slump, og dermed slenger jeg oppi ting jeg finner i kjøleskapet, gjerne sånt som nettopp er gått ut på dato (av typen rømme, fløte og melk, da - ikke kjøttpålegg, hehehe). Det er da det blir vafler hos oss også - når vi har en slant fløte, rømme el.l. som vi ikke får brukt. MED kardemomme. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Så enig, jeg har så og si sluttet å bake noe som helst fra scratch i og med disse poserørene er minst like gode. Ihvertfall sammenliknet med det jeg klarer å lage fra scartch " Ihvertfall sammenliknet med det jeg klarer å lage fra scartch " hehe me too. :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Syns det ligna på meg, jeg... Det er ikke akkurat sånn jeg har forestilt meg deg heller... Jeg så for meg at du hadde litt mer "utagerende" fritidsaktiviteter, men jeg kan naturligvis ta feil. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Nå fant jeg vaffelrøren min. 50 g smør eller margarin 2 egg 6 dl melk 5 dl hvetemel 1/2 ts salt Smelt smøret og la det kjølne. Visp eggene og tilsett 3 dl av melken. Bland i melet til en jevn røre. Tilsett resten av melken, saltet og det smelta smøret. Lykke til! 0 Siter
Kat-1 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Det er ikke akkurat sånn jeg har forestilt meg deg heller... Jeg så for meg at du hadde litt mer "utagerende" fritidsaktiviteter, men jeg kan naturligvis ta feil. hihi Kan vel bli utagerende som det holder over bolledeigen =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 hihi Kan vel bli utagerende som det holder over bolledeigen =) Stakkars bolledeig, den får min fulle sympati! 0 Siter
Kat-1 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Stakkars bolledeig, den får min fulle sympati! Bolledeigen har dt som plommen i egget =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Bolledeigen har dt som plommen i egget =) "Bolledeigen har dt som plommen i egget =)" Det vil jeg tro. Den blir vel knadd og massert i lange baner... 0 Siter
Kat-1 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 "Bolledeigen har dt som plommen i egget =)" Det vil jeg tro. Den blir vel knadd og massert i lange baner... Eltinga blir bra =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Eltinga blir bra =) Og deretter får den det godt og hett i ovnen? 0 Siter
Kat-1 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Og deretter får den det godt og hett i ovnen? Jadda, Nydelige gyldne nystekte boller. Ble nesten sulten, jeg nå... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jadda, Nydelige gyldne nystekte boller. Ble nesten sulten, jeg nå... He, he, du får sette i gang med baksten, så kan du jo sende noen boller over til meg når de er ferdige! 0 Siter
Kat-1 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 He, he, du får sette i gang med baksten, så kan du jo sende noen boller over til meg når de er ferdige! Ingen problem De kan bli litt skjeive, men ååå, så gode. hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.