@skepott@ Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Har begynt på spray.Skal beg på sprøytene i slutten av neste mnd. Noen som ligger likt ?? 0 Siter
tila Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hei, jeg startet på spray den 14 januar. Og skal vel forhåpentligvis begynne på sprøyter i mnd skiftet jan/feb. Bare jeg får blødning til rett tid da:)Så vi er vel noenlunde likt i løypa skulle jeg tro. 0 Siter
@skepott@ Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Hei, jeg startet på spray den 14 januar. Og skal vel forhåpentligvis begynne på sprøyter i mnd skiftet jan/feb. Bare jeg får blødning til rett tid da:)Så vi er vel noenlunde likt i løypa skulle jeg tro. Hei Tila. Jeg skal ha egg uthenting i morgen 30.01.2006. Håper at alt set bra ut. Jeg føler meg ikke så dårlig som sist ( bra eller dårlig tegn er usikkert ). Heier på deg !!! 0 Siter
68aren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hei.Hvordan har det gått med deg så langt? Har startet med spray i dag. 0 Siter
68aren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hei.Hvordan har det gått med deg så langt? Har startet med spray i dag. 0 Siter
lipsy Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei Tila. Jeg skal ha egg uthenting i morgen 30.01.2006. Håper at alt set bra ut. Jeg føler meg ikke så dårlig som sist ( bra eller dårlig tegn er usikkert ). Heier på deg !!! Hei er nysgjerrig! Hvordan har det gått? Jeg skal begynne med spray på fredag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.