Gjest Amerikafareren Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeg skrev mail til professoren min i USA i kveld og ba om hjelp med det brevet jeg mangler. Er det uforskammet å skrive til henne i romjula eller går det greit? Jeg holder på å fly på veggen ved tanken på å ikke få visa tidsnok. En evt. leieboer kommer til samtale om to dager og flytter inn i neste uke. Hjelp........ 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Kan ikke skjønne at det er så ille, hvis du forklarer situasjonen så bør hun ha forståelse for dette. 0 Siter
Gjest sekretariatet Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skrev til professoren din, det er vel administrasjonen som har med brevet å gjøre? Var det ikke et opptaksbrev det gjaldt da? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skrev til professoren din, det er vel administrasjonen som har med brevet å gjøre? Var det ikke et opptaksbrev det gjaldt da? Opptaksbrevet er her, men ikke brevet jeg trenger for å søke visum som internasjonal student. Hun har hjulpet meg igjennom hele prosessen og ordnet opptaksbrevet. Det trenges ofte noen til å dytte på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.