keinstein Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Det er godt å se at det ikke bare er jeg som trives ekstremt godt med Aas Juleøl om dagen! Det er ikke mer igjen, den siste drakk kompisen opp i går kl 12. Det er organisert letegrupper for å finne mer. De var forsvunnet fra den lokale sjappa. Hunder og helikoptre har lett i hele går kveld, men bare tomme bokser er lokalisert. 0 Siter
Gjest hhmhh Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 -jeg kan ingenting -jeg betyr ingenting -jeg har ingen utdanning -jeg har ingen jobb -jeg har ingen barn -jeg er ikke tynn -jeg har ingen venner -jeg har ingen penger -jeg vet ikke hva andre tror om meg for jeg snakker aldri med noen og er bare hjemme. -Jeg har ingen kunnskaper -det er ingenting jeg er flink til.. -Men jeg har det ganske bra(i min lille verden) selv om jeg IKKE er bedre enn dere andre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.