Gå til innhold

Snakk om å kjøpe katta i sekken

Anbefalte innlegg

og selge skinnet før bjørnen var skutt, og alt det der.

Mannen min kjøpte seg svinedyr (synes jeg, da!) barbermaskin. Braun, ca 2400 kr. Han har kraftig skjeggvekst, og fikk anbefalt denne. Men etter to runder med maskinen, ser han fortsatt ut som Jørn Hoel med tredagers..... Har man noen som helst rettigheter når maskinen er brukt? Ikke lett å få solgt videre heller, kanskje? Fillern....det var de tusenlappene, som fint kunne vært brukt til noe mer vettugt!!!

grrrr fra

Fortsetter under...

Gjest spør i butikken

Ta kontakt med butikken der den ble kjøpt og klag på at den ikke virker så godt som de lovet. Skulle det vise seg å være noe feil med den så dekkes det jo av loven.

Nå kjenner ikke jeg særlig godt til barbermaskiner, men har han sjekket bruksanvisningen og sett om det er en innstilling han kan ha oversett eller gjort feil?

Ørkenvandreren

Ja, den var helsikes dyr(!)

Klart han bør klage. Slik du fremstiller det, har han beskrevet sin kraftige skjeggvekst og fått eksplisitt anbefalt denne typen. Når den da ikke virker som forutsatt/anbefalt, er det klart du/dere skal klage.

jeg vet ikke helt. spørs nok litt på hvor langt og kraftig håret var før han tok det av. klippet han noe av det før barberingen for eksempel? samtidig spørs det på hva slags butikk du kjøpte den i. hadde de angerkjøp? noen butikker lar deg returnere varen, om du har kvittering etc, etter tredve dager. men da MÅ de kunne selge den igjen. dvs: dere bør vaske greia ganske så bra. vet ikke om reklamasjonsretten trår til her. maskina fungerer jo, men det spørs jo under hvilke omstendigheter den gjør det. jeg ville ringt til butikken og høre. evt forbrukerombudet/rådet.

Annonse

Jeg er veldig svak for Jørn Hoel med sitt tredagers skjegg :-)

Så jeg hadde ikke klaget om mannen min så sånn ut!

Hi hi....sant så sant.... Menn med slik skjeggvekst kan jo fint ha tredagers....Ser bare tåpelig ut på brodern, med tre hår og midtskill på haka....

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hi hi....sant så sant.... Menn med slik skjeggvekst kan jo fint ha tredagers....Ser bare tåpelig ut på brodern, med tre hår og midtskill på haka....

:-)

Da beholder du barbermaskina og nyter mannen din :-)

Jeg kan røpe at skjeggstubbene til Jørn Hoel er gode å klemme på også - det har jeg gjort et par-fem ganger :D

Sikkert den samme dritten som mannen min kjøpte seg for noen måneder siden.

Er det en sånn med rensevæske som maskinen skal stå i innimellom?

Jepp, huff.....var ikke han heller fornøyd??? Har han også sånn skikkelig skjeggvekst, eller??? Eller var maskinen bare dårlig? Hva gjorde dere?

Jepp, huff.....var ikke han heller fornøyd??? Har han også sånn skikkelig skjeggvekst, eller??? Eller var maskinen bare dårlig? Hva gjorde dere?

Ja, han har svært kraftig skjeggvekst.

Han har gjemt den "dårlige" maskina til sønnen vår, når han skal begynne å barbere seg. Mannen min mener at den vil fungere bedre på "ungt" skjegg. (Mulig at det ikke er så tett/ stivt og at det ikke vokser så fort)

Og så kjøpte han seg ny maskin selv, Philips denne gangen. Han skulle aldri ha Braun mer, sa han!

Annonse

Ja, han har svært kraftig skjeggvekst.

Han har gjemt den "dårlige" maskina til sønnen vår, når han skal begynne å barbere seg. Mannen min mener at den vil fungere bedre på "ungt" skjegg. (Mulig at det ikke er så tett/ stivt og at det ikke vokser så fort)

Og så kjøpte han seg ny maskin selv, Philips denne gangen. Han skulle aldri ha Braun mer, sa han!

Hvilken modell kjøpte han av Phillips, da? Mannen min har prøvd en eldre modell, og klaget over at den lugget så veldig....

Hvilken modell kjøpte han av Phillips, da? Mannen min har prøvd en eldre modell, og klaget over at den lugget så veldig....

Skal vi se. Det står Philipshave HQ 7830 på den han har nå. Han mener den er bra.

Den kostet vel ca kr 1.200,-, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...