Gjest uten signatur Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Rydda i slipsa til samboer'n. Noen var slik litt smale slips, en god del smalere enn de som selges overalt nå. Er det liksom helt avlegs, slik at de bare kan kastes? Har jo ikke helt peil jeg heller, men vil ikke at han skal gå i noe som er helt bak mål liksom. 0 Siter
Gjest Zandra Buldog Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Eneste jeg kan si er at det er svært lenge siden jeg har sett en mann gå med et sånt slips. La meg tenke: Sist var vel på 80-tallet... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 De er nok helt ut nå. Men la de henge, før 10 år er gått så er de helt sikkert inne igjen. Moteskapernes fantasi og muligheter er begrensede, så motehistorien gjentar seg. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det tryggeste nå er selvsagt å gå med bredt slips. Men smale slips er faktisk in nå, det krever imidlertid en veldig oppdatert stil. Du finner det hovedsaklig på veldig trendbevisste unge menn. Det betyr sannsynligvis at det blir allemannsmote om et par år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.