Gå til innhold

Umoderne slips?

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Rydda i slipsa til samboer'n. Noen var slik litt smale slips, en god del smalere enn de som selges overalt nå. Er det liksom helt avlegs, slik at de bare kan kastes? Har jo ikke helt peil jeg heller, men vil ikke at han skal gå i noe som er helt bak mål liksom.

Gjest Zandra Buldog
Skrevet

Eneste jeg kan si er at det er svært lenge siden jeg har sett en mann gå med et sånt slips. La meg tenke: Sist var vel på 80-tallet...

:P

Ørkenvandreren
Skrevet

De er nok helt ut nå. Men la de henge, før 10 år er gått så er de helt sikkert inne igjen. Moteskapernes fantasi og muligheter er begrensede, så motehistorien gjentar seg.

Skrevet

Det tryggeste nå er selvsagt å gå med bredt slips.

Men smale slips er faktisk in nå, det krever imidlertid en veldig oppdatert stil. Du finner det hovedsaklig på veldig trendbevisste unge menn. Det betyr sannsynligvis at det blir allemannsmote om et par år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...