Gå til innhold

Kan blodtrykks-medisin forsinke utløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri så galt at det ikke er godt....?

Min nye kjæreste på 31 år bruker blodtrykksdempende medisiner. Vi har helt fantastisk sex sammen, men det forundrer meg at han kan holde på i timevis (!!!) uten å få utløsning! Det er jo vel og bra. Men ved et par anledninger har han nå gitt seg uten å nå helt frem. Riktignok etter så lang tid at jeg er helt utslitt, har hatt vaginalorgasme 2-3 ganger og er mer enn fornøyd. Men hvorfor i all verden kommer ikke han? Jeg lurer selvsagt på om det er noe i veien med meg, og forholdet vårt er enda så ferskt at jeg ikke helt har fått meg til å spørre. Nå kom jeg til å tenke på at det kan være medisinene? Vet ikke hvilken type han bruker....

Noen som vet?

Fortsetter under...

Det er ikke alltid kjæresten min kommer heller, blir han for sliten så går det ikke. Det er ikke noe vi bekymrer oss for akkurat, det er jo ikke alltid jeg kommer heller.

Slapp av og ta det med ro. Nyt heller sexen og hverandre fremfor å jage etter orgasmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...