Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest becca

Hei,

Jeg skrev et innlegg tidligere som jeg fikk til svar at du ikke helt skjønte. Henviser til innlegg "jeg sliter......langt".

Legen skulle sjekke egglederne ved å føre inn en slange som var festet til en sprøyte med væske i, som ho skulle sprute inn, og så sjekke med innvendig ultralyd om det randt igjennom egglederene.

Har tidligere tatt Pergotime kur, og fikk da eggløsning, men også overstimulering.

Har fått beskjed om at når jeg skal begynne på hormonsprøyter, må jeg ta ut privat visst det blir for mange egg.

Men ho ville da sjekke egglerene først. Og det er det for trangt til å gjøre. Spørsmålet mitt er da : Visst de 4 utskrapningene jeg har hatt , har ført til noe som gjør at det er for trangt til at legen får noe inn der, hva er muligheten mine videre.

Går det ann på noen måte å rette opp i dette?

Og hvordan?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21182-sjekk-av-eggledere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis blodet kommer ut ved menstruasjon, er det også mulig for en sædcelle å komme inn. Man kan test ved en 'etter-samleie-test' om sædcellene kommer på rett plass. Hvis det er sammenvoksninger inne i livmoren kan man foreta en hysteroskopi (titte inn i livmoren) og forsøke å fjerne sammenvoksninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21182-sjekk-av-eggledere/#findComment-92027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...