Gå til innhold

God service

Anbefalte innlegg

Gjest byttelusa
Skrevet

Jeg fikk en flott dunjakke av merket Lutha til jul (www.lutha.com) Da jeg prøvde den på julaften, syntes jeg at den passet perfekt, bedugget og full av julemat som jeg var. 1. juledag rev jeg av alle merkelappene og tok den på meg. Stor var skrekken da jeg så at den var altfor stor. Jeg ville gjerne ha den litt mer kroppsnær, men tenkte at det bare fikk gå. De siste dagene har jeg irritert meg masse over jakka som jeg elsker, men som er for stor. Jeg har reist hjem igjen nå og 50 mil vekk fra butikken som jakka var kjøpt i. I tillegg ville jeg ikke spørre moren min om kvittering på jakka (Vet det er dumt). Men nå ringte jeg butikken og de sa at jeg bare kunne sende jakka i posten og så skal de sende meg en mindre jakke tilbake. Dette altså uten merkelapper og kvittering. Noen bedre?

Skrevet

Så flott at det fremdeles finnes serviceminded folk!

Skrevet

Så dyre som de er, så burde du fått den bragt med ekspressbilbud og rød løper. :-)

Gjest byttelusa
Skrevet

Så dyre som de er, så burde du fått den bragt med ekspressbilbud og rød løper. :-)

Hehe.. Ja, det kan du si. Den er ikke akkurat billig! :-)

Skrevet

Hehe.. Ja, det kan du si. Den er ikke akkurat billig! :-)

Merkevarer er ofte dobbelt så dyre i Norge som f eks USA eller Tyskland.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...