Gjest lille dama Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hva heter "nestleder" på engelsk? 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 "Second in command" betyr nestkommanderende. Kanskje det er "second manager" ? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nestformann = deputy chairman, vice-president vice-chairman, deputy chairman iflg. min Clue-ordbok 0 Siter
Gjest lille dama Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nestformann = deputy chairman, vice-president vice-chairman, deputy chairman iflg. min Clue-ordbok Er du sikker på det med bindestrekene? Hva er mest riktig å bruke om en nestleder i en frivillig organisasjon? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er du sikker på det med bindestrekene? Hva er mest riktig å bruke om en nestleder i en frivillig organisasjon? Nei, i Clue-ordboken sto det med de bindestrekene, men på www.m-w.com står det uten, og jeg tror det skal være uten bindestreker, når jeg tenker meg om. Tror jeg ville gått for vice president 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.