Gå til innhold

Gud være lovet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe sånt er det ikke i twistposen vi har her hjemme, var nettop nede for å sjekke ut twistposen nede.

Sorry. Svarte på feil sjokoladebit. Den flytende lakrisen er i blålilla papir, jeg husker ikke hva den heter. Sjokolade med et fyll av flytende lakris. Nammmm!

Gjest blomsterløk

Sorry. Svarte på feil sjokoladebit. Den flytende lakrisen er i blålilla papir, jeg husker ikke hva den heter. Sjokolade med et fyll av flytende lakris. Nammmm!

Hm, hørtes jo godt ut, men fant den ikke i posen nå iallefall. Men kan jo hende noen har snoket der da, he, he.

Og banansjokoladen, den var den beste, så jeg er glad den kommer tilbake igjen. :D

Men den har da ikke vært i twistposen før?

Har vel vært sånn for 20 år siden.

Husker vi var hos oldefar om lørdagen, da fikk vi alltid ta oss hver sin twist fra skålen på skjenken og jeg valgte en med jordbærsmak i lyseblått papir. Lurer på om det var små jordbærikon midt på papiret og at fyllet var litt seigt?

Annonse

Har vel vært sånn for 20 år siden.

Husker vi var hos oldefar om lørdagen, da fikk vi alltid ta oss hver sin twist fra skålen på skjenken og jeg valgte en med jordbærsmak i lyseblått papir. Lurer på om det var små jordbærikon midt på papiret og at fyllet var litt seigt?

Du er sikkert gamlere enn meg for jeg kan ikke huske at jeg noen gang har funnet jorbær twist i mine 31 leveår.

Vi får bombe dem med mailer, hehe. "La oss få tilbake aprikos-sjokoladen også!"

;-P

Så er det banansjokoladen dem maser etter?? Det får man da kjøpt utenom, i allefall noe som ligner. Men aprikos derimot, DEN får man ikke utenom!

Våkn opp folkens!

;o)

Så er det banansjokoladen dem maser etter?? Det får man da kjøpt utenom, i allefall noe som ligner. Men aprikos derimot, DEN får man ikke utenom!

Våkn opp folkens!

;o)

Neida! Du får ikke noe som ligner på den banansjokoladen! I alle fall ikke noe som ligner nok...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...