Hawkwind Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Tja...at folk flest er mer opplyste enn for 100 og 200 år siden er selvfølgelig ikke diskuterbart (skole, utdanning, media o.s.v). Og med det følger det som regel at hvilke ting som imponerer endrer seg. ".............................................." Joa, vi har mer kunnskap i dag. Men tror nok at visdommen var noe større i forgangne tider ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Joa, vi har mer kunnskap i dag. Men tror nok at visdommen var noe større i forgangne tider ;-) "Men tror nok at visdommen var noe større i forgangne tider ;-)" Ikke umulig. Men hvis man har en veldig liten "verden", så er det lettere å ha en visdom som dekker over det meste enn når "verden" er mye større. "................................................" 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hvis du hadde fått tak i hestehalen min, så kan jeg garantere at jeg hadde fått tak :-) "............................................." Hvis du har en hestehale så er det mulig å få tak. Når jeg ikke har hår så er det IKKE mulig å få tak;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hvis du har en hestehale så er det mulig å få tak. Når jeg ikke har hår så er det IKKE mulig å få tak;) Som jeg sa tidligere: Da bør du være barbert :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Som jeg sa tidligere: Da bør du være barbert :-) "............................................." Nesten;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nesten;) "Nesten" skyter ingen mann av hesten. Jeg får nok tak, skal du se :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 "Nesten" skyter ingen mann av hesten. Jeg får nok tak, skal du se :-) ".............................................." Det skal aldri noen mann få 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 "Men tror nok at visdommen var noe større i forgangne tider ;-)" Ikke umulig. Men hvis man har en veldig liten "verden", så er det lettere å ha en visdom som dekker over det meste enn når "verden" er mye større. "................................................" Jepp. Og når verden er mindre, er det lettere å glede seg over det man har i sitt eget liv også. Det er litt merkelig at all denne kunnskapen vi moderne mennesker tilegner oss, ser ut til å føre til at vi blir mer og mer ulykkelige - og stadig mindre fornøyde med både oss selv og livene vi lever ;-) Generelt sett vel og merke. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jepp. Og når verden er mindre, er det lettere å glede seg over det man har i sitt eget liv også. Det er litt merkelig at all denne kunnskapen vi moderne mennesker tilegner oss, ser ut til å føre til at vi blir mer og mer ulykkelige - og stadig mindre fornøyde med både oss selv og livene vi lever ;-) Generelt sett vel og merke. Kanskje ikke så merkelig. Jo mer innsikt man får, jo mer åpenbart er det hvor liten og fullstendig betydningsløs man er - i den store sammenhengen. *Stirre ned i rødvinsglasset* :-) "..............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det skal aldri noen mann få Og ingen kvinne får tak på hestehalen min heller. Enkelt og greit :-) ".............................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kanskje ikke så merkelig. Jo mer innsikt man får, jo mer åpenbart er det hvor liten og fullstendig betydningsløs man er - i den store sammenhengen. *Stirre ned i rødvinsglasset* :-) "..............................................." ...fikk en plutselig assossiasjon til åpningen av animasjonsfilmen Antz her nå... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 ...fikk en plutselig assossiasjon til åpningen av animasjonsfilmen Antz her nå... Har ikke sett den, men jeg tror jeg skjønner hvor du vil :-) "............................................" 0 Siter
org Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ja og de er stilige;) Det vil si gutta som har dem;) Jeg tror du trenger en kar, Zuleika! *S* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Har ikke sett den, men jeg tror jeg skjønner hvor du vil :-) "............................................" Du bør se den. Filmen starter med en maur, spilt av Woody Allen, som er hos psykologen sin. Tror du vil glise godt av den scenen der - ikke minst sluttpoenget. Særdeles festlig om man har sett en og annen Woody Allen film tidligere. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Du bør se den. Filmen starter med en maur, spilt av Woody Allen, som er hos psykologen sin. Tror du vil glise godt av den scenen der - ikke minst sluttpoenget. Særdeles festlig om man har sett en og annen Woody Allen film tidligere. Snålt - jeg fatter ikke hvordan jeg kan ha unngått å se den, egentlig. Og jeg har jo det "vanlige" love/hate forholdet til Woodoo Alien :-) "............................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Snålt - jeg fatter ikke hvordan jeg kan ha unngått å se den, egentlig. Og jeg har jo det "vanlige" love/hate forholdet til Woodoo Alien :-) "............................................." At filmen kom helt tilbake i -98 kan kanskje være en grunn? Et lite sitat fra filmen: "Mandible: I like an ant that laughs in the face of death." "Z: Actually I stand behind Death and make belittling comments at its back." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 At filmen kom helt tilbake i -98 kan kanskje være en grunn? Et lite sitat fra filmen: "Mandible: I like an ant that laughs in the face of death." "Z: Actually I stand behind Death and make belittling comments at its back." "At filmen kom helt tilbake i -98 kan kanskje være en grunn?" Desto større grunn til at jeg burde ha sett den. "............................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Fiskenetting kan være kult det vel! ;-P Jeg bruker nettingstrømper innimellom jeg altså, og knallrød leppestift og,og er stilig som bare fy, kan jeg si deg..;-) Men skai skjørtet dropper jeg da, sånn stort sett..;-) Hvor får jeg kjøpt fiskenettingstrømper? Jeg skal i bursdag og alle skal ha nonnedrakt og fiskenettingstrømper og jeg aner ikke hvor jeg får kjøpt det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Hvor får jeg kjøpt fiskenettingstrømper? Jeg skal i bursdag og alle skal ha nonnedrakt og fiskenettingstrømper og jeg aner ikke hvor jeg får kjøpt det. H&M..? Jeg husker ikke helt hvor jeg har mine fra, men det har hvertfall ikke vært særlig styrete å få tak i.. Skulle du ha problemer med å få fatt i kan dusikkert låne et par av meg! :-) 0 Siter
Gjest Zandra Bulldogg Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Hva er poenget med slips? Det henger bare der og slenger? Hvem kom på at man skulle bruke slips? Et tøystykke som blir knyttet rundt halsen? I tillegg pyntet i forskjellige mønster. Slips skal være til pynt. Ikke forstår jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.