Gå til innhold

Mening om slips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• keinstein

9

• Lillemus

8

• laguna1365380434

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Slips er bare en kleskodeks. Helt greit i rette setting/miljø. Men som er flotte ellers er flotte i dress også og motsatt.

Jeg har med andre ord et helt nøytralt forhold til det.

Men jeg kan å knytte slips, i motsetning til lillebroren min som jeg har gjort det for flere ganger :-)

Det kan være råsexy med øverste skjorteknappen åpen når brysthårene (helst mørke) titter ut;) Det passer ikke alle steder. Nå skulle jeg gjerne hatt en åpenbaring her uten skjorte og slips;) Ja kanskje uten bukser også, men med hår på hele kroppen;)

*Rister på hodet*

Snart sier du vel at fete gullenker er sexy, også :-)

Men - noen må jo elske de som er parodier på seg selv - hvis ikke hadde slike neppe oppstått.

"..............................................."

Det tyder på god smak, og har lite med enkelhet å gjøre:-)

"Det tyder på god smak, og har lite med enkelhet å gjøre:-)"

Nei - god eller dårlig har ingenting med smaken å gjøre. Enkelhet har imidlertid alt å gjøre med uniform-fetisher :-)

".............................................."

laguna1365380434

Gutta må gladelig skippe slipset for min del. Jeg skjønner ikke poenget med slips i det hele tatt, det er ikke særlig pent, og det virker ubehagelig for stakkaren som må inn i det.

Når det er sagt, står valget mellom slips og sløyfe, er selvfølgelig slips det eneste rette. Ingenting er latterligere enn tversoversløyfe!

Tversoversløyfe må da score svært høyt på listen over ting en ikke vil bli funnet død i en grøft med?! ;-)

Annonse

laguna1365380434

En mann i mørk dress, hvit skjorte og slips er en MANN. Det må være en mening i å være en MANN med store bokstaver;) En slik mann vekker tillit. Du får inntrykk av makt og penger med engang. Kunne tenkt meg at en slik plutselig åpenbaret seg her foran meg;)

Kanskje defor jeg gir blanke..Å ose makt og penger er IKKE det samme som å inngi tillitt i min verden..Jeg synes ikke engang den osen er sexy. Den er mere æsj, om noe.

Annonse

*Rister på hodet*

Snart sier du vel at fete gullenker er sexy, også :-)

Men - noen må jo elske de som er parodier på seg selv - hvis ikke hadde slike neppe oppstått.

"..............................................."

Nei fete gullenker er ikke sexy. Slips derimot med gullnål uhmm...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...