Gå til innhold

Mening om slips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• keinstein

9

• Lillemus

8

• laguna1365380434

8

Mest aktive i denne tråden

Kanskje defor jeg gir blanke..Å ose makt og penger er IKKE det samme som å inngi tillitt i min verden..Jeg synes ikke engang den osen er sexy. Den er mere æsj, om noe.

Drømmeprinsen min går stadig i dress og slips. Han er bare så utrolig råstilig, i tillegg har han høy stilling og velstående eller tjener i hvert fall råbra. Den eneste ulempen er at han ser på meg som en god venninne som forteller han når det er på tide å skifte den hvite skjorta og om slipset sitter riktig;( Han er min første flamme som er råtøff og har makt, de andre har vært myke menn. På tide med forandring;)

Annonse

Gjest mirakel*2?

jeg leste nå litt om historien til slipset.

På 1660 tallet var det noen soldater, med fargerike halstørkler, som hadde vunnet en krig. De skulle feire i Frankrike. Der ble de presentert for monarken Ludvig XIV. Han likte halstørklene og gjorde det til et kongelig verdighetstegn.

Moten spredte seg. Fra 1875 ble det lengre og lignet mer og mer på slipset vi har idag.

Derfor slips;) Skyld på Ludvig XIV

Nei fete gullenker er ikke sexy. Slips derimot med gullnål uhmm...........

Men hør nå her: Oppkneppet skjorte med pimp-dusk stikkende ut er nøyaktig like sexy som knallrødt miniskjørt i skai, knallrøde 18" hæler og fiskenetting. *Grøss*

"..............................................."

Men hør nå her: Oppkneppet skjorte med pimp-dusk stikkende ut er nøyaktig like sexy som knallrødt miniskjørt i skai, knallrøde 18" hæler og fiskenetting. *Grøss*

Jeg er helt enig med deg når det gjelder miniskjørt. De tiltrekker ikke meg;)

Annonse

En mann i mørk dress, hvit skjorte og slips er en MANN. Det må være en mening i å være en MANN med store bokstaver;) En slik mann vekker tillit. Du får inntrykk av makt og penger med engang. Kunne tenkt meg at en slik plutselig åpenbaret seg her foran meg;)

"En mann i mørk dress, hvit skjorte og slips er en MANN. Det må være en mening i å være en MANN med store bokstaver;) En slik mann vekker tillit"

I den samme verden hvor det var status å ha skikkelig pondus, slik at alle så at du hadde masse penger og råd til å spise både deg og familien feite som griser. Litt som enkelte muslimske miljøer, hvor det er kjempestatus når både kona og døtrene dine er hvalrosser. Heldigvis har vi et samfunn som ihvertfall på noen områder er litt mer intellektuellt oppegående idag :-)

Jeg tenker vel egentlig at, så lenge jeg ikke trenger å ty til slikt fjas for å få høne på pinnen, så er jeg fornøyd.

"............................................"

Slips synes jeg er direkte stygt.

Særlig de slipsene med reinsdyr eller julenisse på.

"Særlig de slipsene med reinsdyr eller julenisse på."

Vel...de er ihvertfall et potensiellt forsøk på å bryte med den fjollete stilen, og evt. gjøre litt narr av den.

".............................................."

laguna1365380434

Fiskenetting kan være kult det vel! ;-P Jeg bruker nettingstrømper innimellom jeg altså, og knallrød leppestift og,og er stilig som bare fy, kan jeg si deg..;-)

Men skai skjørtet dropper jeg da, sånn stort sett..;-)

Gutta må gladelig skippe slipset for min del. Jeg skjønner ikke poenget med slips i det hele tatt, det er ikke særlig pent, og det virker ubehagelig for stakkaren som må inn i det.

Når det er sagt, står valget mellom slips og sløyfe, er selvfølgelig slips det eneste rette. Ingenting er latterligere enn tversoversløyfe!

Tversoversløyfe må da score svært høyt på listen over ting en ikke vil bli funnet død i en grøft med?! ;-)

"Når det er sagt, står valget mellom slips og sløyfe, er selvfølgelig slips det eneste rette. Ingenting er latterligere enn tversoversløyfe!"

Prøv å se for deg kjole og hvitt med slips...:-)

"............................................."

"En mann i mørk dress, hvit skjorte og slips er en MANN. Det må være en mening i å være en MANN med store bokstaver;) En slik mann vekker tillit"

I den samme verden hvor det var status å ha skikkelig pondus, slik at alle så at du hadde masse penger og råd til å spise både deg og familien feite som griser. Litt som enkelte muslimske miljøer, hvor det er kjempestatus når både kona og døtrene dine er hvalrosser. Heldigvis har vi et samfunn som ihvertfall på noen områder er litt mer intellektuellt oppegående idag :-)

Jeg tenker vel egentlig at, så lenge jeg ikke trenger å ty til slikt fjas for å få høne på pinnen, så er jeg fornøyd.

Jeg lever ikke akkurat i en verden heller hvor alle er slanke. Ser ikke meningen i det. Hvorfor tror du vi moderne mennesker med vårt kroppshysteri er så mye mere intellektuelle enn de før i tiden?

Fiskenetting kan være kult det vel! ;-P Jeg bruker nettingstrømper innimellom jeg altså, og knallrød leppestift og,og er stilig som bare fy, kan jeg si deg..;-)

Men skai skjørtet dropper jeg da, sånn stort sett..;-)

Jeg mente hele den "pakken" jeg beskrev :-) Og joda - hvis man skal se ut som et ludder fra hollywood boulevard på 80-taller - og det er poenget - så er det kult.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...