Gå til innhold

Mening om slips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bør ta deg en tur på kino og se King Kong. :)

Nå ja da holder jeg meg til min drømmeprins som bare spør meg om han skal bytte den kritthvite skjorta, og om slipset sitter riktig..sukk.........der forsvant den drømmen;(

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• keinstein

9

• Lillemus

8

• laguna1365380434

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fiskenetting kan være kult det vel! ;-P Jeg bruker nettingstrømper innimellom jeg altså, og knallrød leppestift og,og er stilig som bare fy, kan jeg si deg..;-)

Men skai skjørtet dropper jeg da, sånn stort sett..;-)

Forøvrig: Nettingstrømer i seg selv har jeg absolutt ingenting imot. Spesiellt ikke hvis det er med hofteholdere :-)

"............................................."

Skrevet

Du bør ta deg en tur på kino og se King Kong. :)

Glemte vel å si at han med de hvite skjortene og slipsene har ikke nok hår;(

laguna1365380434
Skrevet

"Når det er sagt, står valget mellom slips og sløyfe, er selvfølgelig slips det eneste rette. Ingenting er latterligere enn tversoversløyfe!"

Prøv å se for deg kjole og hvitt med slips...:-)

Joa..Men de kan egentlig droppe det også for min del altså..:-o Tversoversløyfen er latterlig og dessuten demaskuliniserende. Den er veldig fjotten på et vis.Jeg har sterkt imot den, bare.

:-)

Skrevet

Forøvrig: Nettingstrømer i seg selv har jeg absolutt ingenting imot. Spesiellt ikke hvis det er med hofteholdere :-)

Hvis du så meg kledd slik så ville du fått noe mot det med en eneste gang;)

Annonse

Skrevet

Joa..Men de kan egentlig droppe det også for min del altså..:-o Tversoversløyfen er latterlig og dessuten demaskuliniserende. Den er veldig fjotten på et vis.Jeg har sterkt imot den, bare.

Nei kjole og hvitt er da riktig maskulint;)

Skrevet

Jeg lever ikke akkurat i en verden heller hvor alle er slanke. Ser ikke meningen i det. Hvorfor tror du vi moderne mennesker med vårt kroppshysteri er så mye mere intellektuelle enn de før i tiden?

Nå tror jeg du svarer på noe helt annet enn jeg sa. Jeg sammenliknet ikke slankhet/fedme med lavt/høyt intellekt. Jeg sammenliknet det generelle intellektet og kunnskapsnivået til samfunnet med bortfallet av slikt gammeldags lureri. Du kunne lure folk hvis du innbildte dem at du hadde penger og makt i større grad for 100 år siden enn i dag (selv om det ikke er umulig i dag heller).

".............................................."

Skrevet

"Særlig de slipsene med reinsdyr eller julenisse på."

Vel...de er ihvertfall et potensiellt forsøk på å bryte med den fjollete stilen, og evt. gjøre litt narr av den.

Hva med slips med det amerikanske flagget;)

Skrevet

Bruk i hvert fall slipsnål, gutter. Det skal ikke flagre overalt og henge ned i punsjebollen eller salaten.

Skrevet

Jeg er enig i det, i prinsippet. Men i enkelte sammenhenger så er jo kjole og hvitt en uniform, og da er sløyfen naturlig. Men du ser ikke meg i noe slikt med mindre jeg dirigerer et symfoniorkester eller er på et kostymeball :-)

laguna1365380434
Skrevet

Men de er så slitsomme å bruke! ;-) Jeg skjønner antrekket du vil til livs..Men mener, som deg kom det frem, at nettingstrømper kan være fete til sitt bruk. Jeg har flere par jeg gleder meg til å bruke! (blandt annet noen kjempefine med innflettede roser..men ojoj..vist er de på kanten, men det er halve moroa når resten av antrekket er upåklagelig og stilfult!;-))

Skrevet

Nå tror jeg du svarer på noe helt annet enn jeg sa. Jeg sammenliknet ikke slankhet/fedme med lavt/høyt intellekt. Jeg sammenliknet det generelle intellektet og kunnskapsnivået til samfunnet med bortfallet av slikt gammeldags lureri. Du kunne lure folk hvis du innbildte dem at du hadde penger og makt i større grad for 100 år siden enn i dag (selv om det ikke er umulig i dag heller).

Nja det er jeg nå ikke så sikker på. Vi har bare funnet andre veier.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er enig i det, i prinsippet. Men i enkelte sammenhenger så er jo kjole og hvitt en uniform, og da er sløyfen naturlig. Men du ser ikke meg i noe slikt med mindre jeg dirigerer et symfoniorkester eller er på et kostymeball :-)

*LOL* :-) Godt å høre! :-)

Skrevet

Helt greit hvis du er amerikaner, og noenlunne patriotisk. Er du norsk, og har på deg slikt i norge, så er det for latterlig til å kommentere. Både rævva mi og resten ler seg fillete av slikt.

"..............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Nei kjole og hvitt er da riktig maskulint;)

Nja, njo..nei;-)

Skrevet

Men de er så slitsomme å bruke! ;-) Jeg skjønner antrekket du vil til livs..Men mener, som deg kom det frem, at nettingstrømper kan være fete til sitt bruk. Jeg har flere par jeg gleder meg til å bruke! (blandt annet noen kjempefine med innflettede roser..men ojoj..vist er de på kanten, men det er halve moroa når resten av antrekket er upåklagelig og stilfult!;-))

Sånne nettingstrømpebukser som er åpne i skrittet, og nesten blir som litt "kraftige" hofteholdere integrert i strømpene - sammen med et skjørt som er akkurat kort nok til at man får et glimt av de bare innsidene av lårene i ny og ne (og evt. mer hvis situasjonen er riktig) må du mer enn gjerne gå med for min del :-)

".................................................."

Skrevet

Grøss!

Finnes det slike, altså? c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...