Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Joda. Pingviner er maskuline;) Nei - de er kule, ikke maskuline. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nja det er jeg nå ikke så sikker på. Vi har bare funnet andre veier. Tja...at folk flest er mer opplyste enn for 100 og 200 år siden er selvfølgelig ikke diskuterbart (skole, utdanning, media o.s.v). Og med det følger det som regel at hvilke ting som imponerer endrer seg. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Min venninne sier slips og hestehale er fint på menn, da kan hun ta tak i slipset og dra dem etter seg: "kom her!" , og ta tak i hestehalen og stoppe dem "du går ingen steder!" Hun er litt diktatorisk. De kvinnfolka som drar meg i hestehalen finner fort ut fordelen med å være barbert nedentil, for å si det sånn :-) ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 En mann skal ikke ha hestehale;) "En mann skal ikke ha hestehale;)" Du er enig i at en kvinne ikke skal ha kort hår også da, selvfølgelig. "............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Sånne nettingstrømpebukser som er åpne i skrittet, og nesten blir som litt "kraftige" hofteholdere integrert i strømpene - sammen med et skjørt som er akkurat kort nok til at man får et glimt av de bare innsidene av lårene i ny og ne (og evt. mer hvis situasjonen er riktig) må du mer enn gjerne gå med for min del :-) ".................................................." Godt å se at det er flere her som er enkle:-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det er fint med med slips, mend et må være ensfarget og stå i stil med skjorten. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Grøss! Finnes det slike, altså? c",) Ja og de er stilige;) Det vil si gutta som har dem;) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Bruk i hvert fall slipsnål, gutter. Det skal ikke flagre overalt og henge ned i punsjebollen eller salaten. Slipsnålen skal være av gull med diamant eller rubin. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nei - de er kule, ikke maskuline. "........................................." Hva er forskjellen;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Godt å se at det er flere her som er enkle:-) Vi kan jo ikke være like avanserte på alle områder :-) ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Hva er forskjellen;) Alt og ingenting. "....................................." 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Tja...at folk flest er mer opplyste enn for 100 og 200 år siden er selvfølgelig ikke diskuterbart (skole, utdanning, media o.s.v). Og med det følger det som regel at hvilke ting som imponerer endrer seg. ".............................................." Rødvinsglassene i kveld er blitt for mange for intellektuelle diskusjoner........et moderne fenomen......min mor og bestemor drakk ikke rødvin. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Alt og ingenting. "....................................." Altså ingen forskjell.......ergo ingen forskjell på pingviner og menn.....jeg sier meg enig;) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 "En mann skal ikke ha hestehale;)" Du er enig i at en kvinne ikke skal ha kort hår også da, selvfølgelig. "............................................." Ja selvfølgelig, men når det er sagt så får ingen tak på mitt hår som er grått og knallkort;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ja selvfølgelig, men når det er sagt så får ingen tak på mitt hår som er grått og knallkort;) Ingen får tak på mitt hår, som er langt og relativt mørtkt, heller. "............................................" 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ingen får tak på mitt hår, som er langt og relativt mørtkt, heller. "............................................" Nåja da går det an å dra deg fremover med slipset og bakover med håret;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nåja da går det an å dra deg fremover med slipset og bakover med håret;) Nope. Jeg bruker som sagt ikke slips. Og drar du meg i håret, så lugger jeg deg tilbake der det gjør mest vondt :-) "............................................" 0 Siter
Gyda Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det var fint da rivaliserer vi ikke;) Tenk noe så kjedelig hvis alle hadde samme smak. Hehe. Det har du veldig rett i. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nope. Jeg bruker som sagt ikke slips. Og drar du meg i håret, så lugger jeg deg tilbake der det gjør mest vondt :-) "............................................" Du får ikke tak på mitt hår for å lugge meg;) 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Du får ikke tak på mitt hår for å lugge meg;) Hvis du hadde fått tak i hestehalen min, så kan jeg garantere at jeg hadde fått tak :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.