nast Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg Har nå vært sammen med min samboer i 3 år. I et pr mnd hadde vi et godt seksualliv. Jeg tok ut p-stav i armen da jeg ville begynne med p-piller.Men så fikk jeg bakteriell vaginose, siden har jeg hatt det... Mye utflod og svært illeluktende.Jeg fikk beskjed om å slutte med p-pillene å ikke ha sex.Jeg har vært til mange undersøkelser på forskjellige steder. allmennpr. lege, gynokolog og privatklinikk. Zidoval, ovestrin,canesten og noen antibiotika kurer har det blitt. Jeg forsøker enda med zidoval, men det hjelper ingenting.Jeg er rett og slett desperat etter å bli kvitt dette. 3 år er for lenge! Nå går det løs på psyken min, og forholdet er ikke like intimt. Jeg tar i mot alle tips og svar med stor takk! jente 28 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211844-frustrert-fr%C3%B8ken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.