Gå til innhold

Dritt unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skjedde det igjen.Postkassa sprengte dem til helv......

Forbanna drittunger.

Neste år skal jeg forsegle postkassa.forslag mottas med takk.

Gjest flyttiblokk
Skrevet

hehe, morsomt. Jeg har mange postkasser på samvittigheta:0)

Skrevet

hehe, morsomt. Jeg har mange postkasser på samvittigheta:0)

Ok, fortell meg hva dere bruker for å sprenge postkassene til himmels?Må postkassa være totalt tett?Hvor lite hull trenger dere egentlig?Fy faen.jeg er så forbanna.

Skrevet

I Oslo sprenges 10-15 av postverkets postkasser hvert år, med posten i. Hvert år reiser 4-6 personer rundt og plukker småbiter av brev og kort, limer sammen så godt de kan. Sitter akkurat som unga før jul og limer puslespill.

Ikke send post på nyttårsaften eller dagene før.

Gjest flyttiblokk
Skrevet

Ok, fortell meg hva dere bruker for å sprenge postkassene til himmels?Må postkassa være totalt tett?Hvor lite hull trenger dere egentlig?Fy faen.jeg er så forbanna.

Knallskuddene av den typen forsvaret bruker. Fenhette med en 1/4 dynamittgubbe, eller lignende.

Veldig morsomt:0)

Skrevet

Knallskuddene av den typen forsvaret bruker. Fenhette med en 1/4 dynamittgubbe, eller lignende.

Tror det funker ganske greit med de største kinaputtene man får kjøpt i Sverige.

Mener i hvert fall å huske det. :)

Gjest her også
Skrevet

Her i gata pleier også noen postkasser å bli tatt. Vår og naboen sin, jeg er SÅ LEI! De sparker også i steingjerdet så steiner velter.

Skrevet

Dust.

Skrevet

Det er/var kanskje noen av kompisene dine jeg kverket og gravde ned i hagen her forleden, da? :-)

"..............................................."

Skrevet

Jeg har også en postkasse på samvittigheten, vi brukte en helt vanlig kinaputt i en helt vanlig postkasse.

Vi humret å lo av det hele kvelden -fy skamme oss..:(

Skrevet

Jeg har også en postkasse på samvittigheten, vi brukte en helt vanlig kinaputt i en helt vanlig postkasse.

Vi humret å lo av det hele kvelden -fy skamme oss..:(

Ja, fy fy!!

"Rister pekefingern i været"

Skrevet

På vårt postkassestativ ble to av postkassene ødelagt et par uker før jul. Postbudet kjørte på dem...

Skrevet

Hvorfor er dette så morsomt?

Skrevet

Hvorfor er dette så morsomt?

Det er morsomt for folk som ikke har nok mellom ørene til å ha respekt for slikt, og til å skjønne hvor farlig det er.

"............................................."

Gjest flyttiblokk
Skrevet

Det er/var kanskje noen av kompisene dine jeg kverket og gravde ned i hagen her forleden, da? :-)

"..............................................."

Neppe noen av oss. Vi styrer unna satanister:0)

Skrevet

Neppe noen av oss. Vi styrer unna satanister:0)

Nåja. Ikke noe satanisme/ofring her i gården. Slike små jævler knekker jeg enten nakken på, eller slår i murveggen til de slutter å sprelle.

".............................................."

Gjest flyttiblokk
Skrevet

Nåja. Ikke noe satanisme/ofring her i gården. Slike små jævler knekker jeg enten nakken på, eller slår i murveggen til de slutter å sprelle.

".............................................."

Det er bare satanister oppe i KF-vei, har være der vi;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...