Gå til innhold

Fungerer Nokia 6230 i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at den støtter det mobiltelefonsystemet de har der borte? (og i alle stater?)

På forhånd takk for svar!

Skrevet

kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte

fikk mange svar på forum jeg var på om bruken av mobil i USA

Tenker du å bruke mobilen når du er der borte eller tenker du å ringe eller sms noen der borte fra din mobil?

Skrevet

Tenker du å bruke mobilen når du er der borte eller tenker du å ringe eller sms noen der borte fra din mobil?

"kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte"

Det er vel snakk om hvilket bånd de benytter - systemet er uansett GSM. Da har det jo å gjøre med om telefonen er trippelbånd etc. (faen - dette burde jeg kunne).

".............................................."

Skrevet

Jeg tenker på å bruke den når jeg er på ferie i USA, ja. Jeg så på nokia sine nettsider at den har trippelbånd. Det betyr vel at den kan brukes?

Gjest trippelbånd
Skrevet

Jeg tenker på å bruke den når jeg er på ferie i USA, ja. Jeg så på nokia sine nettsider at den har trippelbånd. Det betyr vel at den kan brukes?

Trippelbånd betyr bla at den fungerer i USA :-)

Skrevet

Trippelbånd betyr bla at den fungerer i USA :-)

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...