Gjest Calóni Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Altså at den støtter det mobiltelefonsystemet de har der borte? (og i alle stater?) På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte fikk mange svar på forum jeg var på om bruken av mobil i USA Tenker du å bruke mobilen når du er der borte eller tenker du å ringe eller sms noen der borte fra din mobil? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte fikk mange svar på forum jeg var på om bruken av mobil i USA Tenker du å bruke mobilen når du er der borte eller tenker du å ringe eller sms noen der borte fra din mobil? "kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte" Det er vel snakk om hvilket bånd de benytter - systemet er uansett GSM. Da har det jo å gjøre med om telefonen er trippelbånd etc. (faen - dette burde jeg kunne). ".............................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 kommer litt an på hvilket mobilsystem de bruker der borte fikk mange svar på forum jeg var på om bruken av mobil i USA Tenker du å bruke mobilen når du er der borte eller tenker du å ringe eller sms noen der borte fra din mobil? Jeg tenker på å bruke den når jeg er på ferie i USA, ja. Jeg så på nokia sine nettsider at den har trippelbånd. Det betyr vel at den kan brukes? 0 Siter
Gjest trippelbånd Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg tenker på å bruke den når jeg er på ferie i USA, ja. Jeg så på nokia sine nettsider at den har trippelbånd. Det betyr vel at den kan brukes? Trippelbånd betyr bla at den fungerer i USA :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Trippelbånd betyr bla at den fungerer i USA :-) Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.