Gå til innhold

hva skal du på nyttår..

Anbefalte innlegg

...og med hvem?hva spiser du og hva drikker du? hvor gammel er du?

har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?

selv har jeg dårlige erfaringer med nyttårsaften og håper på at denne skal bli bra...=) skal tilbringes på hjembygda(hvis vi ikke ombestemmer oss...) med biff,karaoke og selvlaghte drinker først, og så videre på fest med bygdeungdommene som bor her. og kanskje ut til byen en tur senere på kvelden... er egentlig blitt invitert en annen plass som jeg har lyst å gå på også, men får ta det som det kommer...

gøy må det i alle fall bli...:)

godt nyttår på forskudd alle sammen..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211860-hva-skal-du-p%C3%A5-nytt%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

8

• Lillemus

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

De siste par årene så har jeg tatt det rolig på nyttårsaften (middag og drikke med noen få andre), men i år skal jeg faktisk på nyttårsfest.

Og nei, jeg har ingen nyttårsforsetter. Og ja, jeg er gammel.

:-)

".........................................."

Først skal jeg varme opp med Liverpool - West Bromwich klokken 16:00.

Så bærer det avsted på fest til et vennepar som bor ca. 100 meter unna meg. Praktisk. Der blir det god mat og mye drikke, og fyrverkeri, ballongdansen og alt annet som hører nyttårsaften til.

Jeg er også for gammel til å ta helt av på nyttårsaften, men det ser jeg aldri ut til å lære.

Først skal jeg varme opp med Liverpool - West Bromwich klokken 16:00.

Så bærer det avsted på fest til et vennepar som bor ca. 100 meter unna meg. Praktisk. Der blir det god mat og mye drikke, og fyrverkeri, ballongdansen og alt annet som hører nyttårsaften til.

Jeg er også for gammel til å ta helt av på nyttårsaften, men det ser jeg aldri ut til å lære.

Ånei, Liverpool-kamp på selveste nyttårsaften?

Hva er sjangsene for at samboeren min ikke har fått med seg det tro...?

Ånei, Liverpool-kamp på selveste nyttårsaften?

Hva er sjangsene for at samboeren min ikke har fått med seg det tro...?

Den er ganske liten.

Men du kan jo bare starte med middagen rundt klokken 16:00, mens samboeren din sitter i stua og ser fotball og drikker øl.

Annonse

Den er ganske liten.

Men du kan jo bare starte med middagen rundt klokken 16:00, mens samboeren din sitter i stua og ser fotball og drikker øl.

Her i huset er det HAN som lager maten. ;)

Men vi skal uansett bort, og da er det ingen av oss som lager maten. Vet ikke når det er mat, men om jeg er nødt å sitte og se på fotball i 90 minutter på selveste nyttårsaften uten å ha laptopen min tilgjengelig... ja... da... det er kjipt!

Her i huset er det HAN som lager maten. ;)

Men vi skal uansett bort, og da er det ingen av oss som lager maten. Vet ikke når det er mat, men om jeg er nødt å sitte og se på fotball i 90 minutter på selveste nyttårsaften uten å ha laptopen min tilgjengelig... ja... da... det er kjipt!

Det er sikkert ikke vanlig å spise før mellom seks og åtte på nyttårsaften uansett, så dere stikker helt sikkert ikke før kampen er ferdig.

Annonse

Gjest trultemor25

Vi skal være sammen med familien i år vi. Jeg, sambo'n og lillemor på litt over 5 mnd skal til min mor og far. Dit skal også min gravide søster og hennes sambo. Så det blir stille og rolig tenker jeg, hvis ikke vesla finner ut at hun ikke vil sove.

Vi skal spise kalkun.

"...og med hvem?" Kjæresten og jeg på en liten hytte på fjellet. :o) Det er meldt ganske kaldt, men en skitur på dagen mens hytta varmes opp gjør nok susen, utover det skal vi nok alltids klare å holde varmen! ;o)

"hva spiser du og hva drikker du?"

Viltgryte eller viltstek. Kanskje vi tar med oss en flaske vin, men sannsynligvis blir det vann, brus og saft tenker jeg. Vi er ingen store vinkonsumenter noen av oss.

"hvor gammel er du?"

37.

"har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?"

Jeg skal prøve så godt jeg kan å være en god kjæreste mot den mannen jeg har kommet til å elske så høyt. :o)

Ja, det er akkurat det det er.

Og tidspunktet for kampstart er jo helt perfekt, i hvert fall for min del.

Dessuten er det fullt mulig å varme opp med Aston Villa - Arsenal klokken 13:45.

*Flirer* Jeg er glad kjæresten min er gal etter skisport og trav jeg, det er ting jeg også kan sitte og se på en hel dag.

Men fotball? Nah... Det interesserer ingen av oss. Heldigvis.

laguna1365380434

"...og med hvem?" Kjæresten og jeg på en liten hytte på fjellet. :o) Det er meldt ganske kaldt, men en skitur på dagen mens hytta varmes opp gjør nok susen, utover det skal vi nok alltids klare å holde varmen! ;o)

"hva spiser du og hva drikker du?"

Viltgryte eller viltstek. Kanskje vi tar med oss en flaske vin, men sannsynligvis blir det vann, brus og saft tenker jeg. Vi er ingen store vinkonsumenter noen av oss.

"hvor gammel er du?"

37.

"har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?"

Jeg skal prøve så godt jeg kan å være en god kjæreste mot den mannen jeg har kommet til å elske så høyt. :o)

Jeg er 32 og har nyttårsforsetter om å være snill og grei, og helst ikke genere mere gjeld, derimot skaffe grunkas. Så skal jeg se minst en skikkelig film og lese en skikkelig bok i uka, og bremse litt på braincandyen. Og komme i finfinbikinishape til sommeren forresten..;-)

På nyttårsaften skal jeg først spise middag med noen venner ( så jeg vet ikke hva jeg får, men gjør det tradisjonelle nyttårs pinnekjøttet unna 6 dag) Så skal jeg splitte meg så godt jeg kan mellom to fester, som begge antagelig blir gøye! Og jeg skal være fin! I nyrestaurert festkjole! Hurra!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...