Gå til innhold

hva skal du på nyttår..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

"...og med hvem?" Kjæresten og jeg på en liten hytte på fjellet. :o) Det er meldt ganske kaldt, men en skitur på dagen mens hytta varmes opp gjør nok susen, utover det skal vi nok alltids klare å holde varmen! ;o)

"hva spiser du og hva drikker du?"

Viltgryte eller viltstek. Kanskje vi tar med oss en flaske vin, men sannsynligvis blir det vann, brus og saft tenker jeg. Vi er ingen store vinkonsumenter noen av oss.

"hvor gammel er du?"

37.

"har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?"

Jeg skal prøve så godt jeg kan å være en god kjæreste mot den mannen jeg har kommet til å elske så høyt. :o)

Oops, jeg bomma på tråden, sorry! Andre gang på kort tid, jeg må skjerpe meg! Men godt nytt år! :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

8

• Lillemus

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oops, jeg bomma på tråden, sorry! Andre gang på kort tid, jeg må skjerpe meg! Men godt nytt år! :-)

Godt nyttår, Laguna! :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

- hva skal du på nyttår.. Jeg skal kose meg med god mat og drikke =)

-...og med hvem? Samboeren, broren min og en haug med venner

- hva spiser du og hva drikker du? Kalkun og hvitvin

- hvor gammel er du? 24

- har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde? Bli sunn og trene :P

Nyttårsaften er som regel oppskrytt, men tror det skal bli koslig i år =)

Skrevet

Spise rakfisk her hjemme sammen med mann, barn og min mor.

Jeg ble ett år eldre i går;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er 32 og har nyttårsforsetter om å være snill og grei, og helst ikke genere mere gjeld, derimot skaffe grunkas. Så skal jeg se minst en skikkelig film og lese en skikkelig bok i uka, og bremse litt på braincandyen. Og komme i finfinbikinishape til sommeren forresten..;-)

På nyttårsaften skal jeg først spise middag med noen venner ( så jeg vet ikke hva jeg får, men gjør det tradisjonelle nyttårs pinnekjøttet unna 6 dag) Så skal jeg splitte meg så godt jeg kan mellom to fester, som begge antagelig blir gøye! Og jeg skal være fin! I nyrestaurert festkjole! Hurra!

:-)

Sånn litt, veldig, mye på siden; Hvordan gikk det med den kjolen uten rygg som du skulle bruke? Kjøpte du sånn tape-bh?

Jeg er så utroli nysgjerrig på om sånne ting funker, nemlig ;)

Skrevet

Sånn litt, veldig, mye på siden; Hvordan gikk det med den kjolen uten rygg som du skulle bruke? Kjøpte du sånn tape-bh?

Ifølge min søster funker tape-bh'er kun dersom du har så små bryster at du ikke trenger det. Trenger du støtte så er brystene for store/tunge til at tapen funker.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ifølge min søster funker tape-bh'er kun dersom du har så små bryster at du ikke trenger det. Trenger du støtte så er brystene for store/tunge til at tapen funker.

*Ønsker seg mindre pupper* :P

Skrevet

*Ønsker seg mindre pupper* :P

Me too. Men det er lite å gjøre med, ingen får skjære i disse her med mindre det er på grunn av sykdom.

Skrevet

I år skal min mann,jeg og våre to barn til et vennepar.

Blir 6 voksne og 4 barn,altså stille og rolig.

Vi skal spise kalkun,nam nam gleder meg.

Mitt nyttårsforsett er å bruke treningsenteret mer,betaler tross alt 350 kr måneden.

Hvis jeg ikke gjør det tror jeg min mann kommer til å tvinge meg til å slutte :o)

Er 30 år.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Me too. Men det er lite å gjøre med, ingen får skjære i disse her med mindre det er på grunn av sykdom.

Samboeren min sier han går fra meg om jeg fikser puppene! He he he... ;)

laguna1365380434
Skrevet

Nope, jeg lot dem dingle..;-) Det gikk faktisk helt fint..Den tape BHen var uforskammet pricy..475 kr, mener jeg å huske! :-o

I min verden koster de max 250..;-)

Du får lage en tape-BH tråd og høste erfaringer, da jeg hadde sørgelig lite å bidra med!

Skrevet

"hva skal du på nyttår.."

Ikke noe spesielt, blir hjemme.

"...og med hvem?"

Kona, jentungen på 8, guttungen på 3 - og muligens en venninne av kona

"hva spiser du og hva drikker du?"

Har noe filet av kyllingbryst som bør fortæres - mekker et eller annet småsnadder av det tipper jeg. Brus, kaffe og te til drikke. Kanskje en pils eller to.

"hvor gammel er du?"

Ble 34 halvveis til jul i desember ;-)

"har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?"

At jeg skal gjøre mitt beste for å forsatt utvikle meg og fortsette å være nysgjerrig og vitebegjærlig også i 2006

Skrevet

Med tre barn er vi glade for å kunne feire hjemme, så kan vi feste videre etter at barna sover! Får besøk. Det blir nok lammestek med alt det gode som hører til. Stjerneskudd hører med, men fyrverkeri er jeg i mot så det dropper vi. Så blir det singstar 80's og ellers så rolig rølping som det går an...

Ingen nyttårsforsetter, er så snill og grei og uten lyter at det holder i lange baner!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nope, jeg lot dem dingle..;-) Det gikk faktisk helt fint..Den tape BHen var uforskammet pricy..475 kr, mener jeg å huske! :-o

I min verden koster de max 250..;-)

Du får lage en tape-BH tråd og høste erfaringer, da jeg hadde sørgelig lite å bidra med!

He he..Etter det Lillemus sier, så bør jeg unngå tape-bh. Det får bli i mitt neste liv ;)

Skrevet

Går begge disse kampene på vanlig kabeltv eller?

Nei, du må ha Canal+ for å se Premier Leauge.

Skrevet

*Flirer* Jeg er glad kjæresten min er gal etter skisport og trav jeg, det er ting jeg også kan sitte og se på en hel dag.

Men fotball? Nah... Det interesserer ingen av oss. Heldigvis.

Trav? Herregud. Hadde jeg møtt et hestekvinnfolk hadde jeg dumpet henne tvert. :)

Skrevet

39, pinnekjøtt, tre familier sammen=17stk, cola. Ønsker at året -06 blir sunnere mat og trim som gir oss bedre kondis....

Skrevet

Nei, du må ha Canal+ for å se Premier Leauge.

Søren, da blir det svigers-besøk til lørdag da!

Får krysse fingrene for at jeg smitter han med julemodus+ammetåke, en særdeles uheldig kombinasjon.

Skrevet

Trav? Herregud. Hadde jeg møtt et hestekvinnfolk hadde jeg dumpet henne tvert. :)

*Gliser* Det er ikke jeg som eier travhest, det er han... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...