Gå til innhold

hva skal du på nyttår..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

8

• Lillemus

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest den ekte noor

Aner ikke hva jeg/vi skal gjøre enda...

Først må vi innom noen i hans slekt som har bursdag, så må jeg/vi finne på noe etterpå.

De andre årene vi har vært sammen har vi vært med hans venner, i år har jeg lyst til å være med mine. Men vi ender nok opp med hans tenker jeg...

Jeg er 25, og har ingen andre nyttårsforsetter enn å bli flinkere til å lese pensum:p

Trav? Herregud. Hadde jeg møtt et hestekvinnfolk hadde jeg dumpet henne tvert. :)

"Hadde jeg møtt et hestekvinnfolk hadde jeg dumpet henne tvert"

Si ikke det. Det er noe med den godt inntrente bevegelsen...:-)

"............................................"

De siste par årene så har jeg tatt det rolig på nyttårsaften (middag og drikke med noen få andre), men i år skal jeg faktisk på nyttårsfest.

Og nei, jeg har ingen nyttårsforsetter. Og ja, jeg er gammel.

:-)

".........................................."

Hvor gammel?????;)

Annonse

Vi får besøk av svigerinne, hennes mann og deres tre barn på 1/2 år, 3 år og 5 år. Selv har vi barn på 6 og 8 år.

Kvelden er barnas (ja, denne kvelden også). Alkohol røres overhode ikke.

Menyen blir kalkun med godt tilbehør og brus til maten. Ellers potetgull og smågodt.

Jeg er i midten av 30 årene, men har en livsførsel som en 90 åring... og trives med det.

Vi får besøk av svigerinne, hennes mann og deres tre barn på 1/2 år, 3 år og 5 år. Selv har vi barn på 6 og 8 år.

Kvelden er barnas (ja, denne kvelden også). Alkohol røres overhode ikke.

Menyen blir kalkun med godt tilbehør og brus til maten. Ellers potetgull og smågodt.

Jeg er i midten av 30 årene, men har en livsførsel som en 90 åring... og trives med det.

En 90-åring holder ikke familieselskap på nyttårsaften;) Jeg kommer i hvert fall ikke til å gjøre det. Jeg har vært i din situasjon og er over den nå. Aldri om jeg skal tilbake, selvom jeg blir )=:) LIvet er spennende i slutten av førtiårene, men jeg takker for den perioden hvor jeg hadde det som deg;)

Annonse

Ja jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, hverken med slips, kjole og hvitt, langt mørkt hår, noe grått et sted eller ja hva ellers?;)

Jeg pleier å reservere intime detaljer til noen få utvalgte :-)

"..............................................."

En 90-åring holder ikke familieselskap på nyttårsaften;) Jeg kommer i hvert fall ikke til å gjøre det. Jeg har vært i din situasjon og er over den nå. Aldri om jeg skal tilbake, selvom jeg blir )=:) LIvet er spennende i slutten av førtiårene, men jeg takker for den perioden hvor jeg hadde det som deg;)

Nei, du har sikkert rett i at en 90 åring ikke har selskap.

Og hver alder har sin sjarm. Jeg lengter ikke tilbake til da ungene var bittesmå og bæsjet i bleia ved den minste anledning...

"hva skal du på nyttår...og med hvem?"

--Skal være hjemme sammen med mannen min, vi er ikke festmennesker :)

"Hva spiser du og hva drikker du? hvor gammel er du?"

--Har ikke bestemt mat ennå. I fjor var det nydelig entrecote og det blir vel kanskje noe slikt i år også. Blir vel vann til maten - er glad i det - evnt. et glass vin. Koser oss med drinker utover kvelden. Har stående ei Hvit Martini flaske så det blir nok det.

Vi er i noe før og litt etter 40 åra.

"har du noen nyttårsforsetter som du har tenkt å holde?"

--Vel, har på sisten av dette året begynt å trene, sluttet å røyke, droppet 90% av kaffen og gått over til vann som drikk ved de fleste tilfeller så...

nei, tror ikke jeg gidder å sette noe mer "krav" til meg selv. Det ser ut til at jeg får til ting og tang alikavel selv om det ikke kan kalles nyttårsforsett ;)

Ha et riktig så godt nytt år selv :)

"Hadde jeg møtt et hestekvinnfolk hadde jeg dumpet henne tvert"

Si ikke det. Det er noe med den godt inntrente bevegelsen...:-)

"............................................"

Mulig hun var en dårlig rytter hun hestedama jeg rotet meg borti for noen år siden. Gud veit hva hun drev med når hun var i stallen halve døgnet.

Skal spise middag sammen med naboene. Gubben og den ene av dem har samla opp høstens jaktutbytte i hans fryser, og i morra skal de tas opp, ribbes og tilberedes på lørdag. :)

Menyen blir som følger:

Skalldyrsuppe med kamsjatkakrabbe (veit ikke hvordan man staver det) til forrett

Ryper, røy og orrhøne til hovedrett

Sjokoladefondant til dessert.

Alt med tilhørende viner. Yummi. :)

Lillemann skal spise sammen med oss, de andre unga er stort sett små og har lagt seg når vi spiser i 21-tida. Så er det litt raketter og greier ved midnatt før Lillemann kryper til køys. Vi voksne følger vel etter ikke så lenge etterpå. :)

Stille og rolig feiring med andre ord. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...