Gå til innhold

hva skal du på nyttår..

Anbefalte innlegg

Vi skal til sjefen til mannen med barn og tilsammen stort og smått blir vi 14 stk. De andre spiser kalkun med tilbehør og jeg spiser bare tilbehør. Vi drikker vin eller øl til maten og etter det er det alkoholfritt. Jeg er akkurat så gammel at jeg ikke er i tjueårene lenger. Nyttårsforsetter har jeg aldri, men om jeg skulle ha et må det være enda mindre jobbing og mer tid til familien.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• ShitDiddelyDo

8

• Lillemus

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, som vanlig så skal alle på en fest med masse venner. Har ikke masse venner jeg da, så enten blir det vel at vi drar til noen av samboerns venner, ellers blir vi hjemme. antakeligvis det siste. Har ikke noe spesiell mat vi pleier å spise, og vi drikker ikke så mye heller. Men, vi kommer nok til å lage noe skikkelig godt, og kose oss! Og Så står vi inne å ser på raketter, jeg er livredd raketter! vi er i midten av 20-åra, så vi burde vel vært ute på fest, men men. Jeg trives godt hjemme :-)

Mulig hun var en dårlig rytter hun hestedama jeg rotet meg borti for noen år siden. Gud veit hva hun drev med når hun var i stallen halve døgnet.

Ok - dårlige erfaringer styrer jo litt :-)

Tror forøvrig ikke jeg har vært "borti" noen hestedamer, muligens med unntak av når jeg gikk på ungdomsskolen.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...