Gå til innhold

hva er vanlig midjemål?

Anbefalte innlegg

Gjest midjemål
Skrevet

70-100 kanskje?

Tror jeg har noe sånt som 85-90...

Enn hva med de der kjente tre for bryst midje, rumpe(eller hvor det nå var)?80-60-80?

Gjest ho ho ho ho
Skrevet

Enn hva med de der kjente tre for bryst midje, rumpe(eller hvor det nå var)?80-60-80?

tommer altså?

Skrevet

90-60-90, men det er klin umulig. Da må man droppe et par ribben først tror jeg. ;)

Jeg hadde 90-90-85 en periode, men nå er det lenge siden jeg har målt.

Gjest kalendria
Skrevet

Kvinner skal visstnok ikke ha en midje over 80 cm. Hvis de har mer enn det, øker det risiko for hjerte/kar. I tillegg er det bedre med pærefasong, enn eplefasong... altså bedre med brede hofter enn rund mage.

Skrevet

av helsemessige årsaker bør midjemålet ikke overstige 80 for kvinner.Men jeg vet ikke hva som er vanlig....

Skrevet

Øh. Om jeg holder pusten og strammer alt jeg kan klarer jeg 62. Men trives helst med 10 mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...