Gå til innhold

sims 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja så har mor i huset ønsket seg playstation spill til jul. Jeg er gravid og tenkte kanskje dette kunne hjelpe meg til å få timene til å gå når jeg feks ikke får sove.

Men synes det virker litt stort og komplisert. Noen som kan hjelpe en nybegynner? Hva begynner jeg med?

Skrevet

Har ikke prøvd sims2 på Ps2, men på PC, og på PC er det helt okey og ikke stort.. Kanskje det er forskjell på PS2 og PC?

Skrevet

Har ikke prøvd sims2 på Ps2, men på PC, og på PC er det helt okey og ikke stort.. Kanskje det er forskjell på PS2 og PC?

Kan du fortelle om hvordan du starter opp? Synes det er så masse å sette seg inn i. Det er sånn som jeg ikke gidder.... :)

Skrevet

Kan du fortelle om hvordan du starter opp? Synes det er så masse å sette seg inn i. Det er sånn som jeg ikke gidder.... :)

man må nesten bare starte opp, og prøve seg fram så godt man kan. Jeg synes the sims er kjempegøy, men det er litt vanskelig å holde styr på mange folk til å begynne med. Så lag en familie som består av to voksne, så får smårollingene komme etterhvert som man blir mer dreven :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...