janeymor Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ja, ja så har mor i huset ønsket seg playstation spill til jul. Jeg er gravid og tenkte kanskje dette kunne hjelpe meg til å få timene til å gå når jeg feks ikke får sove. Men synes det virker litt stort og komplisert. Noen som kan hjelpe en nybegynner? Hva begynner jeg med? 0 Siter
Hamon Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Har ikke prøvd sims2 på Ps2, men på PC, og på PC er det helt okey og ikke stort.. Kanskje det er forskjell på PS2 og PC? 0 Siter
janeymor Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Har ikke prøvd sims2 på Ps2, men på PC, og på PC er det helt okey og ikke stort.. Kanskje det er forskjell på PS2 og PC? Kan du fortelle om hvordan du starter opp? Synes det er så masse å sette seg inn i. Det er sånn som jeg ikke gidder.... 0 Siter
Matthea Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Kan du fortelle om hvordan du starter opp? Synes det er så masse å sette seg inn i. Det er sånn som jeg ikke gidder.... man må nesten bare starte opp, og prøve seg fram så godt man kan. Jeg synes the sims er kjempegøy, men det er litt vanskelig å holde styr på mange folk til å begynne med. Så lag en familie som består av to voksne, så får smårollingene komme etterhvert som man blir mer dreven ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.