Gå til innhold

FU :gjorde dere gode bytter da?;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sto looten i forhold til givergleden?

Selv er jeg yngst på den ene siden av familien og looten er aldeles upåklagelig. Dog "tapte" jeg noen, men vant flere..;-)

Jeg dro suverent på med brettspill til en fetter og fikk skjerf tilbake og akk så pinlig, jeg fikk en CD av noen som fikk ZIPP av meg..:-o

Men stort sett, flott utbytte og ingen store generaltabber.

Dere da?

(Eller har det alt vært 100 sånne tråder?)

:-)

Skrevet

nja...ingen store tabber vil jeg si..men fikk fiiine strikkede votter+lue av en veninne som fikk noe litt tullete tilbake...men men, håper hun så humoren i det da hvetrtfall...=)

laguna1365380434
Skrevet

nja...ingen store tabber vil jeg si..men fikk fiiine strikkede votter+lue av en veninne som fikk noe litt tullete tilbake...men men, håper hun så humoren i det da hvetrtfall...=)

Det var jo et veldig uskyldig lite misforhold da! :-) Kosd deg videre med jul og julepakker! Det gjør hvertfall jeg!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Vet ikke hva hverken looten eller zip betyr...

Loot : utbytte

Zip : ikkeno.

Ok, riktignok litt pubertil i språkbruken her, men det var vel ikke SÅ vanskelig å tenke seg frem til? ;-)

Skrevet

Ok, riktignok litt pubertil i språkbruken her, men det var vel ikke SÅ vanskelig å tenke seg frem til? ;-)

Loot skjønte jeg jo meningen av da, sånn halvveis. Zipp trodde jeg faktisk var et produkt, jeg har nettopp sittet og diskutert ZAPP med en annen på msn serru. ;)

Skrevet

Loot ante jeg ikke hva var.

Men zipp forsto jeg, da.

Skrevet

Tja... Det norske ordet for loot er vel i grunnen lott? Heter det ikke "hele lotten" om "alt sammen" da? Eller er jeg på bærtur som vanlig?

Gjest o jul med din glede
Skrevet

Vi ga leker til et barn i familien, men vi fikk ingenting av dem til vårt barn.

Ellers var det ganske likt på bytting av gaver.

Skrevet

Vi gav å fikk i samme nivå. Helt topp, alt kan brukes:) Men så har vi da avtale om hvilken pris vi skal legge oss på.

laguna1365380434
Skrevet

Loot skjønte jeg jo meningen av da, sånn halvveis. Zipp trodde jeg faktisk var et produkt, jeg har nettopp sittet og diskutert ZAPP med en annen på msn serru. ;)

Aha! men vi oppklarte det til slutt! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Tja... Det norske ordet for loot er vel i grunnen lott? Heter det ikke "hele lotten" om "alt sammen" da? Eller er jeg på bærtur som vanlig?

Det er mulig det..Jeg tenkte bare på engelsk loot som i sjørøverskatter og sånn..Julegaveutbyttet omtales ofte (?) som looten i min verden.;-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Vi har faste avtaler om pris innad i familien, så den er grei. Verre er det med oss venninner. Ei pleier å gi fine gaver, men i år fikk jeg noe klissete gelelys som ikke var til å brenne en gang. Vi pleier liksom ikke gi pyntefjas til hverandre da. *skuffet*

Skrevet

Ga 6 gaffler i hardangerbestikk, og fikk 1 lys og 1 lysestake tilbake.

Skrevet

Jeg fikk fire gaver og var veldig fornøyd med alle.

Men det var ekkelt at vi gav en Tivoli radio med klokke alarm til rett under 2500 til svigers sammen med de tre andre søsknene til mannen for så å få 4000 i cash tilbake...

Også fikk naboen en flaske vin og en orkide av oss fra barna og de fikk 500 hver tilbake.. det er også litt ekkelt og får meg til å føle meg skikkelig kjip.

Skrevet

Jeg fikk fire gaver og var veldig fornøyd med alle.

Men det var ekkelt at vi gav en Tivoli radio med klokke alarm til rett under 2500 til svigers sammen med de tre andre søsknene til mannen for så å få 4000 i cash tilbake...

Også fikk naboen en flaske vin og en orkide av oss fra barna og de fikk 500 hver tilbake.. det er også litt ekkelt og får meg til å føle meg skikkelig kjip.

Døh - jeg ga ingenting til mine nye "svigerforeldre" og fikk et nyyyydelig håndlaget stettfat i tre tilbake + at ungene fikk 250,- hver... Det var pinlig det! Må legge til at julegaven fra dem kom så sent (1. juledag faktisk) at jeg ikke hadde nubbsjangs til å få tak i noe som helst tilbake!

Skrevet

Døh - jeg ga ingenting til mine nye "svigerforeldre" og fikk et nyyyydelig håndlaget stettfat i tre tilbake + at ungene fikk 250,- hver... Det var pinlig det! Må legge til at julegaven fra dem kom så sent (1. juledag faktisk) at jeg ikke hadde nubbsjangs til å få tak i noe som helst tilbake!

Det er skikkelig ekkelt med folk som kommer med sånne overraskende gaver og særlig dagen etter julaften.. Visste ikke kjæresten noe heller? I så fall får du gi ham en runde med pisken ;)

Skrevet

Det er skikkelig ekkelt med folk som kommer med sånne overraskende gaver og særlig dagen etter julaften.. Visste ikke kjæresten noe heller? I så fall får du gi ham en runde med pisken ;)

Nei, jeg kan nok ikke skylde på ham, han kom ikke hjem fra jobb før på kvelden den 22.

Får ta det igjen ved en senere anledning.

Men når jeg tenker meg om så hadde visst kjæresten skrevet fra oss begge to på kortet på gaven han ga dem - og den kostet flere tusinger! :o) Så da ble det kanskje ikke så ille alikevel? I alle fall erindrer jeg at de takket meg for gaven...

Skrevet

Nei, jeg kan nok ikke skylde på ham, han kom ikke hjem fra jobb før på kvelden den 22.

Får ta det igjen ved en senere anledning.

Men når jeg tenker meg om så hadde visst kjæresten skrevet fra oss begge to på kortet på gaven han ga dem - og den kostet flere tusinger! :o) Så da ble det kanskje ikke så ille alikevel? I alle fall erindrer jeg at de takket meg for gaven...

Da er jo alt i orden! Og han høres jo ut som en skikkelig fin og generøs (eller må man skrive sjenerøs?) fyr, så da har han nok gjort det.

Gjest kippertn
Skrevet

Jeg har alltid gått i minus når det gjelder gaver,så i år skull jeg legge meg på samme nivå...Ca 100,-

Men hva skjer da?

Jeg får DE fine gavene tilbake.

Så nå føler jeg meg skikkelig råtten!

Brukt kanskje 1500,- på gaver totalt og har fått for minst 17000,- tilbake!!!!

Synes rett og slett dette ble for dumt,og det var flaut å bli takket for kipe-gavene mine..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...