org Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Ja, hva mener du? Jeg synes det er fint, jeg. Men alt med måte. Og, la meg presisere: Det er kløfta mellom kvinners bryst jeg snakker om. Ikke "rørleggerkløfta"... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Enig med deg - alt med måte, og alt til sin tid og sted etc. Hvis man aldri skal kunne vise kløften, så er det jo en del kvinner som aldri kan ha på seg noe som ikke dekker opp mot halsen. ".............................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Litt kløft er fint, men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært. 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Alt med måte, enig med deg. For mye ser ofte desp ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Litt kløft er fint, men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært. "men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært." Da kan man jo like godt droppe hele plagget :-) "............................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 "men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært." Da kan man jo like godt droppe hele plagget :-) "............................................." *Hehe* Jeg så ei på tv for en tid tilbake med en slik utringing og jeg satt nesten og måpte... Hvordan forventer unge kvinner å bli tatt seriøst når de stiller opp sånn? Jeg mener ikke at burka er det eneste rette altså, men det virker noe hjernetomt å vise så og si hele stasen i et intervju på tv... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 *Hehe* Jeg så ei på tv for en tid tilbake med en slik utringing og jeg satt nesten og måpte... Hvordan forventer unge kvinner å bli tatt seriøst når de stiller opp sånn? Jeg mener ikke at burka er det eneste rette altså, men det virker noe hjernetomt å vise så og si hele stasen i et intervju på tv... Det kommer jo litt an på setting, og hva som er fokuset - men man kan ihvertfall ikke forvente at folk gir deg særlig mange "breaks" når det gjelder f.eks dumme ting du evt. sier :-) ".............................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Bare sexy, men det har selvsagt noe med oppførselen ellers å gjøre. 0 Siter
org Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. Oi. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. hva?! takk gud for at jeg har liten kløft da!! haha 0 Siter
Gjest quando Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta 0 Siter
Gjest snoopydoop Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. What? Hva er alle trailersjåfører eller bilmekanikere med saggebukser, som viser halve rumpesprekken, når de bøyer seg da? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Oi. Slutter meg til SDD der. Og jeg vil også tilføye at alle kvinnfolk som ikke vil ha sex med meg er "skanky hoes". ".............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. Nå bør du roe ned på sjokoladen og juleøl 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta Kløfta er ikke mye å se på, nei :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 What? Hva er alle trailersjåfører eller bilmekanikere med saggebukser, som viser halve rumpesprekken, når de bøyer seg da? Horebukker, vel. *Himle* ".........................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 What? Hva er alle trailersjåfører eller bilmekanikere med saggebukser, som viser halve rumpesprekken, når de bøyer seg da? Eller snekkersprekken? (Kvinnelig snekker i skjørt) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om. Alle kvinner med kløft er horer. Stakkars, er du litt småforkjølet nå ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Oi. hm, den meldinga ble nok slettet ja.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.