Gå til innhold

Stygt/ vulgært at 'kløfta' vises?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva mener du?

Jeg synes det er fint, jeg. Men alt med måte.

Og, la meg presisere: Det er kløfta mellom kvinners bryst jeg snakker om. Ikke "rørleggerkløfta"...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Lillemus

6

• org

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om.

Alle kvinner med kløft er horer.

Skrevet

Enig med deg - alt med måte, og alt til sin tid og sted etc. Hvis man aldri skal kunne vise kløften, så er det jo en del kvinner som aldri kan ha på seg noe som ikke dekker opp mot halsen.

".............................................."

Skrevet

Litt kløft er fint, men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært.

Skrevet

Litt kløft er fint, men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært.

"men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært."

Da kan man jo like godt droppe hele plagget :-)

"............................................."

Skrevet

"men dersom utringingen går nedenfor brystene omtrent er det bare vulgært."

Da kan man jo like godt droppe hele plagget :-)

"............................................."

*Hehe* Jeg så ei på tv for en tid tilbake med en slik utringing og jeg satt nesten og måpte... Hvordan forventer unge kvinner å bli tatt seriøst når de stiller opp sånn?

Jeg mener ikke at burka er det eneste rette altså, men det virker noe hjernetomt å vise så og si hele stasen i et intervju på tv...

Skrevet

*Hehe* Jeg så ei på tv for en tid tilbake med en slik utringing og jeg satt nesten og måpte... Hvordan forventer unge kvinner å bli tatt seriøst når de stiller opp sånn?

Jeg mener ikke at burka er det eneste rette altså, men det virker noe hjernetomt å vise så og si hele stasen i et intervju på tv...

Det kommer jo litt an på setting, og hva som er fokuset - men man kan ihvertfall ikke forvente at folk gir deg særlig mange "breaks" når det gjelder f.eks dumme ting du evt. sier :-)

Skrevet

Bare sexy, men det har selvsagt noe med oppførselen ellers å gjøre.

Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om.

Oi.

Skrevet

hva?! takk gud for at jeg har liten kløft da!! haha

Skrevet

Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta

Gjest snoopydoop
Skrevet

What?

Hva er alle trailersjåfører eller bilmekanikere med saggebukser, som viser halve rumpesprekken, når de bøyer seg da?;)

Skrevet

Oi.

Slutter meg til SDD der. Og jeg vil også tilføye at alle kvinnfolk som ikke vil ha sex med meg er "skanky hoes".

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå bør du roe ned på sjokoladen og juleøl :P

Skrevet

Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta

Kløfta er ikke mye å se på, nei :-)

"........................................."

Skrevet

What?

Hva er alle trailersjåfører eller bilmekanikere med saggebukser, som viser halve rumpesprekken, når de bøyer seg da?;)

Horebukker, vel. *Himle*

".........................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

What?

Eller snekkersprekken?

(Kvinnelig snekker i skjørt)

:P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Stakkars, er du litt småforkjølet nå ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...