Gå til innhold

Stygt/ vulgært at 'kløfta' vises?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer an på dama og det kommer an på puppene..;-) Er begge deler fine er det greit!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Lillemus

6

• org

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hm, den meldinga ble nok slettet ja....

Nei, jeg skrev bare oi.

c",)

Skrevet

Det er ikke vanlig å sensurere humor her.

".........................................."

Skrevet

Det er ikke vanlig å sensurere humor her.

kanskje ikke alle synes det er humor da.....

Skrevet

Hm?

Nei, det er jo ikke sikkert det, men mange vil vel synes det. Tror du ikke?

Skrevet

De fleste gjør nok det. Mulig du synes det er "offensive" hvis jeg synger "Nå har je spydd på gølvet, og je har spydd på tré. Og je har dengt opp kjærringa, og je har vrikka kné." Men det er stort sett ditt problem :-)

Seriøst, så er det enkelte humoristiske uttalelser fra enkelte folk som er så åpenbare at man må nesten være ute etter bråk i utgangspunktet for å ta seg nær av det.

"....................................."

Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg synes det er utrolig stas med kløft, men så registrerte jeg at det ikke var rørleggerkløfta du snakket om.

Alle kvinner med kløft er horer.

And proud of it!

Skrevet

De fleste gjør nok det. Mulig du synes det er "offensive" hvis jeg synger "Nå har je spydd på gølvet, og je har spydd på tré. Og je har dengt opp kjærringa, og je har vrikka kné." Men det er stort sett ditt problem :-)

Seriøst, så er det enkelte humoristiske uttalelser fra enkelte folk som er så åpenbare at man må nesten være ute etter bråk i utgangspunktet for å ta seg nær av det.

"....................................."

"Seriøst, så er det enkelte humoristiske uttalelser fra enkelte folk som er så åpenbare..." Enkelte folk - meg, mener du?

*stolt og litt rørt, kledelig beskjeden med litt kløft*

(for det var vel ikke SDD du mente, vel?!)

Skrevet

"Seriøst, så er det enkelte humoristiske uttalelser fra enkelte folk som er så åpenbare..." Enkelte folk - meg, mener du?

*stolt og litt rørt, kledelig beskjeden med litt kløft*

(for det var vel ikke SDD du mente, vel?!)

Uhm...

Gjest Zandra Bulldog
Skrevet

Jeg synes det blir vulgert om man ser kløfta hvis det innebærer to bryst presset frem som to meloner. Jeg liker bedre antydningens kunst.

Skrevet

Stakkars, er du litt småforkjølet nå ;-)

Nei, jeg er i kjempehumør, jeg. :)

Skrevet

hva?! takk gud for at jeg har liten kløft da!! haha

Det du ikke har i kløft kan du ta igjen i rørleggersprekk. :)

Skrevet

Nå bør du roe ned på sjokoladen og juleøl :P

Sjokoladen har jeg roet ned. Jeg har spist opp alt bare for å bli kvitt det.

Gleder meg til å trene igjen etter nyttår.

Jeg roer aldri ned juleølinntaket. Ikke så lenge jeg har mer Aas igjen! Ærlig talt, kjære! :)

Skrevet

Slette mitt innlegg?

Du, selv om jeg hadde ment det der er det vel ingen grunn til å slette en som driter seg ut så jævlig som jeg tross alt hadde gjort dersom jeg hadde ment det jeg skrev.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, jeg er i kjempehumør, jeg. :)

Så bra!

Men jeg har en forklaring på synet ditt på kløft, tror jeg.

Du skrev nylig på dol at du liker relativt små bryster. Små bryster er som regel faste og fine, men det er ikke så lett å lage kløft med dem...

Er jeg inne på noe, eller?

Skrevet

Så bra!

Men jeg har en forklaring på synet ditt på kløft, tror jeg.

Du skrev nylig på dol at du liker relativt små bryster. Små bryster er som regel faste og fine, men det er ikke så lett å lage kløft med dem...

Er jeg inne på noe, eller?

Hehe, nei, du er helt på bærtur. :)

Jeg liker små bryster veldig godt, men jeg sier selvfølgelig ikke nei til en gunstig kløft heller. :)

Men hvis jeg skal velge en puppestørrelse velger jeg små til middels. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg liker små bryster veldig godt, men jeg sier selvfølgelig ikke nei til en gunstig kløft heller. :)

"Hehe, nei, du er helt på bærtur. :)"

Så da var ikke lurulf så lur denne gangen... :-P

"Jeg liker små bryster veldig godt, men jeg sier selvfølgelig ikke nei til en gunstig kløft heller. :)"

Og jeg som tenkte at nå var det endelig håp for alle de kvinnene som ikke kan skryte på seg kløft om de aldri så mye vil...

"Men hvis jeg skal velge en puppestørrelse velger jeg små til middels. :)"

Det hjelper jo litt, da :-)

Skrevet

Her deler vi samme smak:-)

Skrevet

Jeg synes det er flott jeg. Har bestandig ønsket meg det men aldri fått det til :-)

Skrevet

Jeg synes det er flott jeg. Har bestandig ønsket meg det men aldri fått det til :-)

Med den rette bh'en kan nesten alle få til kløft. :o)

Hør i en seriøs undertøysforretning, skulle forundre meg de ikke kan hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...