Gå til innhold

Stygt/ vulgært at 'kløfta' vises?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Lillemus

6

• org

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sjokoladen har jeg roet ned. Jeg har spist opp alt bare for å bli kvitt det.

Gleder meg til å trene igjen etter nyttår.

Jeg roer aldri ned juleølinntaket. Ikke så lenge jeg har mer Aas igjen! Ærlig talt, kjære! :)

Okei, det med øla var tull ;)

Nå har forresten jeg ferie også! :D

Skrevet

Med den rette bh'en kan nesten alle få til kløft. :o)

Hør i en seriøs undertøysforretning, skulle forundre meg de ikke kan hjelpe deg.

Det skal jeg jammen prøve. Kanskje jeg kan gå inn i det nye året med skikkelig kløft :-) Takk for rådet. Har ikke vært i mine tanker.

Skrevet

Uhm...

".........................................."

Jøss, greide jeg å målbinde selveste "............" Prozak?!

Skrevet

Jøss, greide jeg å målbinde selveste "............" Prozak?!

"Målbinde" er vel å ta litt i :-)

"........................................"

Skrevet

Jeg synes det er flott jeg. Har bestandig ønsket meg det men aldri fått det til :-)

Til og med jeg får fiiin kløft med push-up BH ;-)

Skrevet

Til og med jeg får fiiin kløft med push-up BH ;-)

Jeg har bare en ting å gjøre i morgen og det er å ta en tur til en spesialbutikk. Skal ikke kaste et eneste blikk inn på Kappahl eller HM.

Skrevet

Jeg har bare en ting å gjøre i morgen og det er å ta en tur til en spesialbutikk. Skal ikke kaste et eneste blikk inn på Kappahl eller HM.

Jeg kjøper mine puppekløfter på Lindex, Kappahl, H&M etc jeg.... med mindre man har svære pupper, tror jeg de billigere variantene funker like godt. Satser iallefall på det ;-)

Skrevet

Jeg kjøper mine puppekløfter på Lindex, Kappahl, H&M etc jeg.... med mindre man har svære pupper, tror jeg de billigere variantene funker like godt. Satser iallefall på det ;-)

Lindex har en del som passer mine 75D, men H&M kan jeg bare glemme og KappAhls bh'er passer rett og slett ikke til mine pupper i fasongen!

Skrevet

Lindex har en del som passer mine 75D, men H&M kan jeg bare glemme og KappAhls bh'er passer rett og slett ikke til mine pupper i fasongen!

Litt lettere med mine 75 B kanskje ;-)

Skrevet

Litt lettere med mine 75 B kanskje ;-)

75B må være drømmestørrelsen! :o) Skulle gjerne hatt 75B jeg. Så mye lekkert undertøy til en absolutt overkommelig pris da gitt!

Skrevet

75B må være drømmestørrelsen! :o) Skulle gjerne hatt 75B jeg. Så mye lekkert undertøy til en absolutt overkommelig pris da gitt!

Jeg har ikke alltid vært like fornøyd med størrelsen, men nå er jeg godt fornøyd. Jeg innbiller meg at hvis puppene hadde vært større, så hadde jeg nok kunnet rulle dem opp som sukkerbrød etter å ha hatt tre lange ammeperioder på til sammen 52-53 mnd ;-)

Skrevet

Jeg har ikke alltid vært like fornøyd med størrelsen, men nå er jeg godt fornøyd. Jeg innbiller meg at hvis puppene hadde vært større, så hadde jeg nok kunnet rulle dem opp som sukkerbrød etter å ha hatt tre lange ammeperioder på til sammen 52-53 mnd ;-)

*Hehe* Jeg ammet vel 10-12 mnd tilsammen, men de er ikke blitt verken mindre eller slappere av den grunn, kanskje tvert om faktisk. Det er nå over 4 1/2 år siden ammingen ble avsluttet.

Skrevet

Jeg får kanskje være litt mer bevisst når jeg handler BH. Får se hva jeg finner etterpå.

Skrevet

Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta

*LOL*

• 1 måned senere...
Skrevet

"Og, la meg presisere: Det er kløfta mellom kvinners bryst jeg snakker om. Ikke "rørleggerkløfta"..."

Og ikke Kløfta mellom Oslo og Gardermoen heller? Den er godt synlig fra motorveien, og fra toget, og den er ganske så vulgær :-)

"..............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...