Gjest M.Angelica Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Sjokoladen har jeg roet ned. Jeg har spist opp alt bare for å bli kvitt det. Gleder meg til å trene igjen etter nyttår. Jeg roer aldri ned juleølinntaket. Ikke så lenge jeg har mer Aas igjen! Ærlig talt, kjære! Okei, det med øla var tull Nå har forresten jeg ferie også! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Med den rette bh'en kan nesten alle få til kløft. ) Hør i en seriøs undertøysforretning, skulle forundre meg de ikke kan hjelpe deg. Det skal jeg jammen prøve. Kanskje jeg kan gå inn i det nye året med skikkelig kløft :-) Takk for rådet. Har ikke vært i mine tanker. 0 Siter
Gjest anna mariah Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 kløfta mi er fin iallfall. 0 Siter
org Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Uhm... ".........................................." Jøss, greide jeg å målbinde selveste "............" Prozak?! 0 Siter
Prozak Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jøss, greide jeg å målbinde selveste "............" Prozak?! "Målbinde" er vel å ta litt i :-) "........................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg synes det er flott jeg. Har bestandig ønsket meg det men aldri fått det til :-) Til og med jeg får fiiin kløft med push-up BH ;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Til og med jeg får fiiin kløft med push-up BH ;-) Jeg har bare en ting å gjøre i morgen og det er å ta en tur til en spesialbutikk. Skal ikke kaste et eneste blikk inn på Kappahl eller HM. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har bare en ting å gjøre i morgen og det er å ta en tur til en spesialbutikk. Skal ikke kaste et eneste blikk inn på Kappahl eller HM. Jeg kjøper mine puppekløfter på Lindex, Kappahl, H&M etc jeg.... med mindre man har svære pupper, tror jeg de billigere variantene funker like godt. Satser iallefall på det ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg kjøper mine puppekløfter på Lindex, Kappahl, H&M etc jeg.... med mindre man har svære pupper, tror jeg de billigere variantene funker like godt. Satser iallefall på det ;-) Lindex har en del som passer mine 75D, men H&M kan jeg bare glemme og KappAhls bh'er passer rett og slett ikke til mine pupper i fasongen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Lindex har en del som passer mine 75D, men H&M kan jeg bare glemme og KappAhls bh'er passer rett og slett ikke til mine pupper i fasongen! Litt lettere med mine 75 B kanskje ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Litt lettere med mine 75 B kanskje ;-) 75B må være drømmestørrelsen! ) Skulle gjerne hatt 75B jeg. Så mye lekkert undertøy til en absolutt overkommelig pris da gitt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 75B må være drømmestørrelsen! ) Skulle gjerne hatt 75B jeg. Så mye lekkert undertøy til en absolutt overkommelig pris da gitt! Jeg har ikke alltid vært like fornøyd med størrelsen, men nå er jeg godt fornøyd. Jeg innbiller meg at hvis puppene hadde vært større, så hadde jeg nok kunnet rulle dem opp som sukkerbrød etter å ha hatt tre lange ammeperioder på til sammen 52-53 mnd ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har ikke alltid vært like fornøyd med størrelsen, men nå er jeg godt fornøyd. Jeg innbiller meg at hvis puppene hadde vært større, så hadde jeg nok kunnet rulle dem opp som sukkerbrød etter å ha hatt tre lange ammeperioder på til sammen 52-53 mnd ;-) *Hehe* Jeg ammet vel 10-12 mnd tilsammen, men de er ikke blitt verken mindre eller slappere av den grunn, kanskje tvert om faktisk. Det er nå over 4 1/2 år siden ammingen ble avsluttet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg kjøper mine puppekløfter på Lindex, Kappahl, H&M etc jeg.... med mindre man har svære pupper, tror jeg de billigere variantene funker like godt. Satser iallefall på det ;-) Jeg får kanskje være litt mer bevisst når jeg handler BH. Får se hva jeg finner etterpå. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Nei, man burde bygge en stor skjerm mot E6, så man slipper å se moe av Kløfta *LOL* 0 Siter
Prozak Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 "Og, la meg presisere: Det er kløfta mellom kvinners bryst jeg snakker om. Ikke "rørleggerkløfta"..." Og ikke Kløfta mellom Oslo og Gardermoen heller? Den er godt synlig fra motorveien, og fra toget, og den er ganske så vulgær :-) "..............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.