Gjest ikke nick i dag Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 hei jeg lurer på en ting jeg har hatt 6sa...men så fikk jeg ei jente for 9 mnd siden.. er nå 6uker på vei... er det da stor kjangs for sa igjen da???? 0 Siter
laban Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Mener du at du hadde 6 spontanaborter på rad, og så et vellykket svangerskap, alle med samme partner? I så fall: Statistikken er vel ikke overveldende positiv, 6 aborter på rad er godt over gjennomsnittet. Men det at du også har fått et barn, øker sjansen _veldig_ for at det skal gå bra. 0 Siter
Gjest ikke nick i dag Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Mener du at du hadde 6 spontanaborter på rad, og så et vellykket svangerskap, alle med samme partner? I så fall: Statistikken er vel ikke overveldende positiv, 6 aborter på rad er godt over gjennomsnittet. Men det at du også har fått et barn, øker sjansen _veldig_ for at det skal gå bra. alle abortene var etterhverandre:( fikk jo jenta mi for 9mnd siden. er redd for at sjansene er store for sa igjen nå... takk for svaret 0 Siter
Gjest en venninne Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 En venninne hadde tre sa på rad. Og fikk så to på rappen etter det 0 Siter
Gjest en venninne Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 En venninne hadde tre sa på rad. Og fikk så to på rappen etter det to barn altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.