Gjest Ikke blånd og deilig Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har hørt melodien på radio flere ganger. Den er svensk.. Da vi sto på butikken i dag, sa noen at det var Dina, som sang den... "Om du va......skulle jag ha vingar" Jeg har forsøkt å søke på den, men Dina kan det ikke være. Jeg må ha den til datteren. Noen som tar den?? 0 Siter
Gjest Ikke blånd og deilig Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nicklas Strømstedt - Om Takk, men jeg får ikke opp noe musikk på det artist navnet? 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg tror faktisk Dina har gjort en versjon av den, men det er Niclas Strömstedt som har originalen. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Takk, men jeg får ikke opp noe musikk på det artist navnet? Nicklas Strömstedt. "........................................" 0 Siter
Gjest Ikke blånd og deilig Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Takk! Nå fant jeg den. Riktig at det staves "Strömstedt" 0 Siter
Prozak Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Takk! Nå fant jeg den. Riktig at det staves "Strömstedt" Vanskelig å finne et svenskt navn med bokstaven "ø" :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.