LilleMy88 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei jeg er ei jente på 17 år så som bestemte meg for å begynne på p-piller og jeg tok de i en hel månde men jeg fikk mensen den andre dagen jeg begynte på de å det har nå fortsatte lenge så for 5 dager siden så bestemte jeg meg for å slutte for jeg ville ikke ha mensen noe mer for jeg har nettopp fått meg ny kjæreste. Men det har gått 5 dager siden jeg slutta på de pillene men jeg har fortsatt mensen. Å nå begynner jeg å lure på hva det kan være for har nemelig snakket med venner og de sier at det kan hende at jeg ikke tålte de pillene eller at dte var noe kroppen min reagerte på men uansett da skulle vel mensen ha stoppet for lengst for jeg har jo ikke tatt pillene på 5 dager. Og jeg liker ikke leger etter en del heldelser. Så jeg vill helst ikke gå til en lege så jeg håper på et svar jeg kan bli glad for. Hva er galt?? Hilsen en som begynner å bli redd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211903-microgynon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest totem Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Blødningsforstyrrelser er jo veldig vanlig når man begynner på piller, det kan holde på lenge før det gir seg. Det anbefales å bytte merke hvis det ikke har gitt seg etter 3 mnd, det er jo veldig individuelt hvem som tåler hvilke piller. Når man bruker piller får man jo en blødning hver 4. uke, enten når ,an tar sukkerpiller eller har pillefri uke. Så når du sluttet på pillene så fikk du en "ordentlig" blødning, som du skal når du har pause/sukkerpiller. Jeg tror du kan regne det som ganske sikkert at dette har skjedd pga av rotet med pillene. Det beste hadde kanskje vært å fortsatt litt til og se om da ga seg, eller fått et nytt merke som du kunne fortsatt på. Nå kan det hende at du kan få litt kluss med syklusen, men dette vil rette seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211903-microgynon/#findComment-1545899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.