Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har de siste mnd. hatt en stikkende smerte i underlivet. Dette har foreløpig skjedd i den tiden hvor jeg skal ha eggløsning. Da har det vært litt murring, så veldig intens stikking rett over hårfestet i underlivet/mage og ved endetarmsregionen (den verste stikkingen forsvinner hvis jeg får ut avføring). Samtidig fryser jeg så jeg rister. Alt er over på ca. maks en halv time. I tillegg har jeg et par dager med mensmurring (som man har ved eggløsning). Så jeg lurer altså på om de intense smertene er eggløsning ettersom smertene opptrer ved dette tidspunkt hver måned, eller kan det være noe annet. Syklusene har vært ganske nøyaktige, men forrige mens kom 5 dager på overtid (har vært stresset), ellers har alt gått som ei klokke. Bruker ikke prevensjon, fikk mitt første barn våren 2004. August tok jeg en colonoskopi (fant en bakterie som heter clostridium diccifile, ellers alt greit), august tok jeg kreftprøver av underlivet (ikke noe galt), i oktober tok jeg ultralyd av livmor og eggstokker (ikke funnet noe galt). Har du en teori om hva dette kan være.

Undrende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211934-underlivssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...