Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har de siste 3-4 mnd. hatt undelivssmerter rundt eggløsningstid. Litt murring, så sterke stikkende smerter rett over hårfestet i underlivet/mage. Kjennes også ut som det stikker oppover i endetarmspartiet også (stikkingen minsker hvis jeg får ut avføring). Litt vanskelig og si nøyaktig hvor smertene kommer fra. Smertene varer maks ca. 1/2 time, samtidig som jeg fryser og skjelver. Tok colonoskopi i august (fant bakterien clostridium dissifile, ellers greit), august tok jeg kreftprøve ved standard underlivsundersøkelse (helt grei), oktober tok jeg ultralyd av livmor og eggstokker (helt greit).

Fikk barn våren 2004, bruker ikke prevensjon, menssyklusen har vært stabil (unntak siste mens som var 5 dager på etterskudd). Kan også til tider kjenne litt stikking i venstre side ca. ved hoftebenet og litt inn mot magen skrått nedover. Har ikke hatt underlivsplager før, og lurer på om dette forandres etter bl.a. en fødsel (keisersnitt tok jeg). Ettersom de sterke smertene kun har vært en kort stund ved eggløsningstid, så lurer jeg så klart på om dette kan ha noe med den å gjøre. Trodde bare ikke eggløsning gir sterkere smerter enn mensmurring som jeg er vane med. Kan også nevne at det kjennes ut som skjeden har stikkinger og ømhet til tider også.

Kan opplyse om at jeg veier ca. 20 kilo for mye og har en del korsrygg, ledd/muskelsmerter.

Bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211940-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...