lbc Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei Har de siste 3-4 mnd. hatt undelivssmerter rundt eggløsningstid. Litt murring, så sterke stikkende smerter rett over hårfestet i underlivet/mage. Kjennes også ut som det stikker oppover i endetarmspartiet også (stikkingen minsker hvis jeg får ut avføring). Litt vanskelig og si nøyaktig hvor smertene kommer fra. Smertene varer maks ca. 1/2 time, samtidig som jeg fryser og skjelver. Tok colonoskopi i august (fant bakterien clostridium dissifile, ellers greit), august tok jeg kreftprøve ved standard underlivsundersøkelse (helt grei), oktober tok jeg ultralyd av livmor og eggstokker (helt greit). Fikk barn våren 2004, bruker ikke prevensjon, menssyklusen har vært stabil (unntak siste mens som var 5 dager på etterskudd). Kan også til tider kjenne litt stikking i venstre side ca. ved hoftebenet og litt inn mot magen skrått nedover. Har ikke hatt underlivsplager før, og lurer på om dette forandres etter bl.a. en fødsel (keisersnitt tok jeg). Ettersom de sterke smertene kun har vært en kort stund ved eggløsningstid, så lurer jeg så klart på om dette kan ha noe med den å gjøre. Trodde bare ikke eggløsning gir sterkere smerter enn mensmurring som jeg er vane med. Kan også nevne at det kjennes ut som skjeden har stikkinger og ømhet til tider også. Kan opplyse om at jeg veier ca. 20 kilo for mye og har en del korsrygg, ledd/muskelsmerter. Bekymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/211940-smerter-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.