puttelull Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg skal ha ny mobil, og jeg har følgende "krav": kamskjelltelefon kamera radio gjerne mp3 må kunne se hvem som ringer _uten_ å måtte åpne telefonen først (og dermed allerede ha tatt den...) Har vurdert Nokia 6101, men er litt i tvil.. Hva vil dere anbefale!? Jeg er ikke villig til å betale mer enn toppen 800,-, med abonnement! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Anbefaler på det varmeste å lage deg en god kopp the eller kaffe og bla opp siden www.amobil.no Der får du et knallgodt utgangspungt. Meget pirkete tester som går på alt av hva mobilen kan tilby, kommentarer fra folk som har kjøpt mm. 0 Siter
puttelull Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Anbefaler på det varmeste å lage deg en god kopp the eller kaffe og bla opp siden www.amobil.no Der får du et knallgodt utgangspungt. Meget pirkete tester som går på alt av hva mobilen kan tilby, kommentarer fra folk som har kjøpt mm. Takk! Det skal jeg jammen gjøre når ungene har lagt seg!;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Du kan som regel endre innstilling i telefonen, slik at du ikke nødvendigvis svarer idet du åpner telefonen. Med andre ord, slik at du må trykke på svare-tasten for faktisk å svare. Så du MÅ strengt tatt ikke kunne se hvem som ringer før du åpner. Men hva du ønsker, og hva som er praktisk mulig, kan jo være to forskjellige ting :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.