Gå til innhold

Hvilken mobi anbefaler du til meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny mobil, og jeg har følgende "krav":

kamskjelltelefon

kamera

radio

gjerne mp3

må kunne se hvem som ringer _uten_ å måtte åpne telefonen først (og dermed allerede ha tatt den...)

Har vurdert Nokia 6101, men er litt i tvil..

Hva vil dere anbefale!?

Jeg er ikke villig til å betale mer enn toppen 800,-, med abonnement!

Skrevet

Anbefaler på det varmeste å lage deg en god kopp the eller kaffe og bla opp siden www.amobil.no

Der får du et knallgodt utgangspungt.

Meget pirkete tester som går på alt av hva mobilen kan tilby, kommentarer fra folk som har kjøpt mm.

Skrevet

Anbefaler på det varmeste å lage deg en god kopp the eller kaffe og bla opp siden www.amobil.no

Der får du et knallgodt utgangspungt.

Meget pirkete tester som går på alt av hva mobilen kan tilby, kommentarer fra folk som har kjøpt mm.

Takk! Det skal jeg jammen gjøre når ungene har lagt seg!;-)

Skrevet

Du kan som regel endre innstilling i telefonen, slik at du ikke nødvendigvis svarer idet du åpner telefonen. Med andre ord, slik at du må trykke på svare-tasten for faktisk å svare. Så du MÅ strengt tatt ikke kunne se hvem som ringer før du åpner. Men hva du ønsker, og hva som er praktisk mulig, kan jo være to forskjellige ting :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...