Gå til innhold

Trenger jeg å ha på jakke i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tør ikke åpne den hare...ikke etter filmen igår ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tør ikke åpne den hare...ikke etter filmen igår ;-)

Lover, den er ikke skummel! Men du kan skrive en by og så kommer det opp om du må ha på deg jakke eller ei..:)

hare1365380455
Skrevet

He he..den var kul! :D

Og som jeg trodde; jeg må ha på meg jakke i dag.

Skrevet

Lover, den er ikke skummel! Men du kan skrive en by og så kommer det opp om du må ha på deg jakke eller ei..:)

Ok, da gjør jeg et forsøk nå...

Annonse

Skrevet

hehe, jeg skulle også ha på jakke. :-)

It's freezing out here...

*s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg trengte også jakke...

Og de hadde helt rett, det er lett snøvær her.

Gjest Rjukan-beboer
Skrevet

hmmmm de hadde ikke hørt om mitt bosted :( hva er nærmeste da???? Oslo gikk heller ikke :(

Skrevet

hmmmm de hadde ikke hørt om mitt bosted :( hva er nærmeste da???? Oslo gikk heller ikke :(

Skriv Norway så får du opp en masse valg i Norge. :o)

Skrevet

Tidi! - jepp, trenger jakke på denne kanten også... minus fem grader akkurat nå.. og iskald vind fra havet.. *hutre*

Skrevet

Joda, Oslo gikk helt fint :-)

Gjest Rjukan-beboer
Skrevet

Joda, Oslo gikk helt fint :-)

Vel...jeg hoppa rett inn og skreiv oslo jeg da :/ droppa å ta steget om Norway......

Men Rjukan har de fremdeles ikke hørt om! Så det så!!! *LOL*

Annonse

Skrevet

Vel...jeg hoppa rett inn og skreiv oslo jeg da :/ droppa å ta steget om Norway......

Jeg skrev også bare Oslo, ikke Norway. Funka helt fint. Kom opp et forslag som jeg måtte klikke på, for å bekrefte bare.

Skrevet

Det er vel like greit, det hølet der er ikke verdt å bo i. Been there, done that, bought the t-shirt.

Og man kan jo ikke forvente at hver lille bygd skal være notert over alt heller?

Gjest Rjukan-beboer
Skrevet

Det er vel like greit, det hølet der er ikke verdt å bo i. Been there, done that, bought the t-shirt.

Og man kan jo ikke forvente at hver lille bygd skal være notert over alt heller?

Du da :)

kan da ikke si sånn selvom du har forlatt den lille grøfta vår :)

Og husk; jeg vet hvem du er, så jeg kan ta deg når du kommer på slektsbesøk ;P

Klem på deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...