Gå til innhold

Oksehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 900 gram tung oksestek her.

Jeg tenkte først å brune den i panna, et par sekunder over hele for å tette porene.

Så skal den i ovnen på 150 grader (det står 150 grader på bruksanvisninga), og den skal stå der til et steketermometer viser ca. 60 grader.

Hvor lang tid kommer det til å ta?

Trenger å vite et cirka-tall sånn i forhold til når jeg skal ha gratinerte poteter, champignonstuing og annet snadder, ferdig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kan du lage litt til meg og? Så kan jeg lage en smoothie til deg ;)

Skrevet

Flørter dere nå igjen? ;-P

Hva hadde livet vært uten flørting? *S* *S*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flørter dere nå igjen? ;-P

Hva hadde livet vært uten flørting? *S* *S*

*S* ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tror nok du må beregne ca. 1 1/2 time på å få den ferdig stekt.

Hørtes forresten skikkelig digg ut.

Skrevet

Nå hørtes det nesten ut som du var LIVE fra Pamplona med en hær okser i hælene...*s*

Skrevet

Jeg forsøkte å sende noen over i tankene, men det blir liksom ikke helt det samme. :)

Skrevet

Tror nok du må beregne ca. 1 1/2 time på å få den ferdig stekt.

Hørtes forresten skikkelig digg ut.

Det tok ca. halvannen time, ja.

Skrevet

Nå hørtes det nesten ut som du var LIVE fra Pamplona med en hær okser i hælene...*s*

Det nærmeste jeg kommer å løpe fra okser, er når jeg blir skremt av de lumske kuene som ofte går rundt et vann det hender jeg sykler rundt. :)

Skrevet

Jeg som er vokst opp på en gård tenkte noe helt annet når jeg så overskriften;) Kuene trengte hjelp av oksen innimellom;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...