Gjest håper på å bli mor til 3 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 jeg prøver igjen: jeg hadde 6sa etterhverandre men fikk til slutt en datter for 9mnd siden. jeg er nå ca6uker på vei. føler at jeg har litt vondt i magen(mensliknende smerter) men uansett etter så mange spontanaborter er da sjansen stor for sa nå også??? har jo fått datteren min! takknemelig for svar 0 Siter
Gjest swix Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg har hatt mens- lignende smerter i alle mine tre sangerskap, men har bare hatt en MA. Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men jeg ville ha snakket med lege. Har du fått tidlig UL? Ønsker deg lykke til. Håper vireklig at det går bra. 0 Siter
Gjest anonym i dag også Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har mistet tre ganger. Det er ca 50 prosent mer sjanse for å miste påny og dette øker for hver gang. Og du har allerede dårlige odds. Jeg håper inderlig at det vil gå bra med deg, men du spurte jo om den reelle sjansen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Sjansen er stor for at det går bra - siden du har født nå nylig. 0 Siter
mermaid Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg kjenner noen som mistet MANGE ganger før det endelig gikk bra. Men når de først var i gang kom det 4 flotte barn rett etter hverandre. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.