Gå til innhold

er det dårlig folkeskikk å blokkere folk fra MSN-lista?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN-venner
Skrevet

hender jeg gjør det iblant hvis jeg er pålogget og jeg bare har planer om å snakke med en person, så blokkerer jeg de andre. Eller om det er en person som jeg ikke orker å prate med akkurat da

Men er det dårlig folkeskikk å gjøre sånt i blant?

kan personen finne ut at jeg har blokkert han/henne?

Skrevet

Det finnes visstnok programmer som gjør at man kan se om noen har blokkert en, men det er jo bare fjollete å sjekke noe sånt.

Hvorfor ikke bare sette status til "borte" og ikke svare alle de andre som maser på deg?

Skrevet

Du kan jo bare sette status til "borte" eller "opptatt", så skjønner de at du "ikke er der" når du ikke svarer. :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg bruker gaim, og der ser jeg om folk har blokkert meg, har meg på lista si etc.

Skrevet

Jeg bruker gaim, og der ser jeg om folk har blokkert meg, har meg på lista si etc.

*blokkere* :P

Skrevet

På min msn går jeg inn på "alternativer" og "personvern", for å finne ut om noen har blokkert meg.

Det samme kan mine kontakter, gjøre.

Kjekt å vite på en måte.

Skrevet

På min msn går jeg inn på "alternativer" og "personvern", for å finne ut om noen har blokkert meg.

Det samme kan mine kontakter, gjøre.

Kjekt å vite på en måte.

Neida, blokkeringslista der viser hvem DU har blokkert, ikke omvendt.

Skrevet

Neida, blokkeringslista der viser hvem DU har blokkert, ikke omvendt.

Joda, det gjør den det såh!

Jeg hadde blokkert en uønsket for en stund siden, og like etterpå hadde vedkommende blokkert meg.

Er helt bombesikker! *gliz*

Skrevet

Joda, det gjør den det såh!

Jeg hadde blokkert en uønsket for en stund siden, og like etterpå hadde vedkommende blokkert meg.

Er helt bombesikker! *gliz*

Hvis du har den muligheten, så har du installert et tillegg ift. vanlig MSN, for det finnes ikke en slik mulighet i en standard MSN-installasjon.

Skrevet

Hvis du har den muligheten, så har du installert et tillegg ift. vanlig MSN, for det finnes ikke en slik mulighet i en standard MSN-installasjon.

Det er mulig du har rett. Har du den funksjonen jeg nevnte?

Jeg mener bestemt det går an på min, eller jeg har i det minste levd i god tro om at det har vært mulig.

Jeg tror ikke det er noe tillegg her, men versjonen er 7.5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...