Gå til innhold

Har tidlig onanering ødelagt for oss?

Anbefalte innlegg

Gjest worrywonka

Min samboer forteller meg at hun har onanert og fått orgasme siden før barneskolen og sammenhengende helt frem til i dag. Jeg onanerte fra ungdomsskolen til nå. Vi er 25 (jeg) og 23(henne).

Vi har vært sammen et par år og hun har etterhvert fått avsmak av sex. Hun syns det var spennende og hadde lyst i begynnelsen av forholdet men når det hele ble "vanlig", mistet hun lysten.

Nå prøver jeg å vente til hun tar initiativet, for å ikke presse henne. Dette skjer veldig sjelden (kanskje en gang i uka eller færre).

Jeg har også prøvd å være litt fantasifull når det gjelder stillinger osv, men hun er liksom ikke interessert uansett hva jeg gjør.

Er det normalt med slik en fartstid innen onanering? Kan dette være en årsak til at det ikke er så fristende med orgasme, siden det har vært en del av hele livet?

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre?

Fortsetter under...

Gjest WolfMan (TopGun)

En gang i uka er ikke lite etter å ha vært sammen en stund.

Det er alltid slik at det er mye og spennende i starten, men det avtar dessverre mye og drastisk når man har vært sammen en stund og hverdagen overmanner en.

Jeg tror ikke onanerinen har ødelagt noe, de sier jo at sex avler sex. Jo mer du har det, jo mer sex appetit får man.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...