Gå til innhold

Bytter dere kjærlighetsgaver?

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av noen venninner i dag og vi diskuterte gaver.

Flere av jentene hadde fått smykker,ring eller andre personlige kjærlighetsgaven som dem ikke syntes var spesielt pene.

Noen hadde byttet til andre ting,mens andre mente det var veldig dårlig gjort ovenfor kjæresten som kanskje hadde lagt svært mye tid og penger i denne spesielle gaven..

Er det ok å bytte en slik gave?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211992-bytter-dere-kj%C3%A6rlighetsgaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at min kjæreste aldri har lagt "mye tid og kjærlighet" i en sånn gave, det er mer å løpe-inn-på-nærmeste-gullsmed og ta det første og beste til en ok pris. Så da er spørsmålet. Skal jeg bruke eller ikke bruke smykker jeg får av han? Jeg bruker ikke smykker jeg selv syns er stygge, så da er alternativene å bytte og bruke, eller ikke bytte og ikke bruke. Jeg har gjort begge deler opp igjennom...

Jeg hadde en gang til en morsdag ønsket meg en medaljong som jeg kunne ha bilde av ungene i. Fikk riktignok et smykke, men det var et ganske ordinært anheng i gull. Jeg klarte nok ikke heeeelt å holde maska for jeg var så overbevist om at han hadde kjøpt en medaljong.. Fikk sporenstreks beskjed om å pelle meg til gullsmeden og bytte! Noe jeg også gjorde og medaljongen har jeg brukt mye.

Litt vanskelig det der, men bedre å spørre litt diskret om det er OK å bytte, enn å la det ligge i en skuff, skulle jeg tro, men antar det kommer litt an på mannen også, hvor praktisk anlagt han er.

Er heldig på den fronten selv, mannen min er utrolig flink til å kjøpe smykker til meg, alltid litt spesielle ting som det ligger leting bak, og jeg bruker det aller meste jeg har fått gjennom mer enn 10 år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...