collins Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article523432.ece Tenke seg til å bli tatt bilde av i en så privat sitasjon som det å klø seg på musa. Hun "ante" sikkert ikke at det var 100-vis paparazzier på stranda... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Etter en kjapp skumlesing fant jeg ut at hun hadde "skreket ut" om reisemål til "alle" på forhånd, hun visste derfor at hele stranden var fyldt av fotografer... Og klør i veg i full viten om at det knipses i et kjør... Så, nope...om alt dette stemmer så er det jo slettes ingen "uheldig Paris Hilton"... 0 Siter
collins Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Etter en kjapp skumlesing fant jeg ut at hun hadde "skreket ut" om reisemål til "alle" på forhånd, hun visste derfor at hele stranden var fyldt av fotografer... Og klør i veg i full viten om at det knipses i et kjør... Så, nope...om alt dette stemmer så er det jo slettes ingen "uheldig Paris Hilton"... Bør jeg kommentere at mitt innlegg var ironisk?;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 *Flirer* Det eneste den dama er uheldig med er at hun er utstyrt med fint lite mellom øra. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Så "" rundt ordet "ante"...så jeg skjønte det jo da... Men skulle kanskje sett et lite... ...tryne... 0 Siter
collins Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Skrevet 30. desember 2005 Så "" rundt ordet "ante"...så jeg skjønte det jo da... Men skulle kanskje sett et lite... ...tryne... Nei, ironi skal overhodet ikke framsettes med noen som helst smileys. Da er det jo ikke ironi lenger. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Huff, ja. Snakker om å ødelegge en ung kvinnes dyd og ære. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Kan jo hende at hun kaver etter snora til tampongen, da. Eller har fått sand i buksa, DET er ekkelt, det. 0 Siter
mermaid Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Og med billedteksten "Slikt sømmer seg ikke for en rik pike"? Vi andre kan bare klø i vei vi da? Hun visste selvfølgelig akkurat hva hun gjorde... 0 Siter
muriel Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Og med billedteksten "Slikt sømmer seg ikke for en rik pike"? Vi andre kan bare klø i vei vi da? Hun visste selvfølgelig akkurat hva hun gjorde... Ja, TENK så heldige vi er!!! *skratsj, skratsj, skratsj* ;o) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Har sett sånne bilder maange ganger. Eneste forskjellen er at det er menn som gjør det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.