Gjest vera mote Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Det kan jeg vel bruke på alle landets Vero Moda butikker? 0 Siter
Gjest vera mote Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Skal reise i morgen, så da går toget for meg, dersom jeg ikke kan bytte i andre byer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Skal reise i morgen, så da går toget for meg, dersom jeg ikke kan bytte i andre byer. Ring en Vero Moda-butikk og spør. 0 Siter
Gjest vera mote Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Ring en Vero Moda-butikk og spør. Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder? Jo, men jeg vet ikke om det er det samme med en tilgodelapp - så ring og spør så får du vite sikkert. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder? Ikke alle har samme sortemanget og tar inn like varer. Jeg kjøpte en gang en bukse på ferie. Fikk beskjed at den kunne byttes i hjembyen min på vero moda der. Men da jeg kom dit fikk jeg ikke byttet siden de ikke hadde tatt inn den buksen i det hele tatt. Så dette varierer nok veldig. 0 Siter
Gjest citti Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder? Jack & Jones kan du bytte i andre byer. Er ikke det herreavdelingen til Vero Moda da? Eller tar jeg feil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.