Gå til innhold

Tilgodekort på Vero Moda

Anbefalte innlegg

Gjest vera mote
Skrevet

Det kan jeg vel bruke på alle landets Vero Moda butikker?

Fortsetter under...

Gjest vera mote
Skrevet

Skal reise i morgen, så da går toget for meg, dersom jeg ikke kan bytte i andre byer.

Skrevet

Skal reise i morgen, så da går toget for meg, dersom jeg ikke kan bytte i andre byer.

Ring en Vero Moda-butikk og spør.

Gjest vera mote
Skrevet

Ring en Vero Moda-butikk og spør.

Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder?

Skrevet

Hva er vanlig da? Er det ikke helt vanlig at man kan bytte i andre butikker innenfor slike store kjeder?

Jo, men jeg vet ikke om det er det samme med en tilgodelapp - så ring og spør så får du vite sikkert.

Skrevet

Ikke alle har samme sortemanget og tar inn like varer. Jeg kjøpte en gang en bukse på ferie. Fikk beskjed at den kunne byttes i hjembyen min på vero moda der. Men da jeg kom dit fikk jeg ikke byttet siden de ikke hadde tatt inn den buksen i det hele tatt. Så dette varierer nok veldig.

Annonse

Skrevet

Jack & Jones kan du bytte i andre byer. Er ikke det herreavdelingen til Vero Moda da? Eller tar jeg feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...