Gå til innhold

Hva er det med den kvinnelige kollegaen til min mann?

Anbefalte innlegg

Gjest niks ikke nå
Skrevet

Jeg har merket at hun har forandret seg i oppførselen overfor meg i det siste. Nå har hun sendt en mail til mannen min der hun invitere han til sin online fotoalbum. På samme side er det bilde av henne sminket i en fin topp, halvveis liggende på gulvet!

??????

Mannen min bare slettet mailen. Jeg har sagt til han tidligere at jeg har merket hun har forandret seg. Han har bare avfeid det. Nå begynte han nesten å lure om det var noe i det. Han sa hun bare kunne styre på, han brydde seg ikke.

Fortsetter under...

Gjest keep an eye on her
Skrevet

Når begynte kollegaer å sende fotoalbum til hverandre?

Jeg hadde holdt henne litt under oppsikt, la deg bare ikke lure, sier jeg....

Gjest niks ikke nå
Skrevet

Når begynte kollegaer å sende fotoalbum til hverandre?

Jeg hadde holdt henne litt under oppsikt, la deg bare ikke lure, sier jeg....

Jeg har henne under oppsikt. Hun begynte å rødme en gang hun traff meg og mannen på gaten en gang. Jeg pleier å ha rett når jeg får slike følelser for noe som jeg gjør nå.

Skrevet

Ring henne eller stå på døra hennes. Be henne holde opp.

Gjest mener jeg som har prøvd begge sider
Skrevet

Det forkommer at noen legger an på partneren din uten at denne verken liker det eller har oppmuntret til det.

La han få ordne opp i dette selv.

Følg med, men ikke gjør noe som blamerer han så lenge du ikke har beviser for at han tar del i flørten.

Skrevet

Ring henne eller stå på døra hennes. Be henne holde opp.

Jepp. Vis henne at mannen ikke er i stand til å ordne opp i slikt selv, og at du ikke har tiltro til at han klarer det...

".............................................."

Annonse

Skrevet

Jeg har henne under oppsikt. Hun begynte å rødme en gang hun traff meg og mannen på gaten en gang. Jeg pleier å ha rett når jeg får slike følelser for noe som jeg gjør nå.

Det kan ikke være et problem for deg hva hun føler, men hva han føler. Hvis han er likegyldig overfor dette så smiler du over å ha en mann som er ettertraktet.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det kan ikke være et problem for deg hva hun føler, men hva han føler. Hvis han er likegyldig overfor dette så smiler du over å ha en mann som er ettertraktet.

Enig med deg :-)

Gjest jeg har vært der
Skrevet

Følg diskre med, plei forholdet til din mann. Det er tydelig at "hurpen" legger an på din mann, men hvis han elsker deg så vil hun ikke komme noen vei. Vær sterk kvinne!

Snakker av erfaring, jeg er fremdelses sammen med min mann...

Jeg FATTER ikke hvorfor menn og kvinner MÅ legge seg etter andre som er opptatt?!? Havet er da fullt av fisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...