Gjest Timari Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 så begynnelsen på den men så kom jeg ikke lenger men det skulle visst være en veldig bra film. Det aner meg at jeg har en svært sær filmsmak da jeg ikke likte denne filmen som "alle" likte Hva synes dere om filmen? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 elsker den! hva er det med filmen som gjør at du elsker den? er det skuespillerne, settingen, handlingen noe annet? 0 Siter
Gjest fantastisk film Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Fantastisk film. Skuespillerne er bra, stemningen er kanskje det beste. Roadmovie av beste sort. Scenen som er Brad P's fildebut er ubetalelig.. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Grei underholdning. Svært populær blant de lesbene jeg kjenner - av en eller annen mystisk årsak ;-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 hva er det med filmen som gjør at du elsker den? er det skuespillerne, settingen, handlingen noe annet? Alt det ovennevnte. Verdt å se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.