Gå til innhold

kvelden ble ikke som jeg trodde:(

Anbefalte innlegg

Gjest Zandra Bulldog
Skrevet

Jeg skulle i grunn på fest i kveld. Og her sitter jeg og har ikke hørt fra hun som skulle ha festen (vennina mi). Hun skulle ringe tilbake til meg for å bekrefte om det ble noe av festen.

Jeg hadde kjøpt inn vin og antrekk. Jeg sendte en tekstmelding for en og en halv time siden, har ikke hørt noe. Mener at jeg burde fått beskjed nå.

Hadde gleda meg til festen hele uka og ble skuffa. Tenkte at jeg kunne slappe av lade opp til i morra. Så jeg gikk bort og skulle sette på tv´n. Men den funka ikke. Antenna ødelagt.

Veldig fin fredags kveld..

Tett før jeg åpner vinflaska!!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å ringe? Tekstmeldinger har det med å forsvinne.

Skrevet

Ring henne da vel?

Evt. åpne vinflasken og se en god film .

Skrevet

Ring henne og spør, det er mulig hun ikke har fått meldingen.

Skrevet

Telenor har kapasitetsproblem i kveld. Kanskje det er derfor du ikke har hørt noe? Ta en telefon til henne og hør

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det har visst vært noe med linjene idag tror jeg. En jeg kjenner sa det.

Annonse

Skrevet

ta en telefon og ring henne. Godt mulig at det har kommet noe i veien, at hun har tenkt til å drøye festen fordi hun venter på svar fra noen andre, og derfor har hun ikke fått ringt deg.

Det er nok ikke noe personlig. Men ring henne!!

Skrevet

Dra til henne nå. Ikke bruk tid på å vente, hva er egentlig problemet? Kan du såre henne, nei? Så DRA nå, hun har invitert deg. Lat ikek som om vi ikke vet om hverandre i dette samfunnet. DRA. KOS DEG i kveld.

Gjest Zandra Bulldog
Skrevet

Hva med å ringe? Tekstmeldinger har det med å forsvinne.

Jeg fikk sms nå først (kl slett 20.28) hun og en vennine sitter hos henne og skrev at det er koselig hvis jeg kommer.

Men jeg trodde at det var fest kl åtte og jeg ventet på en bekreftelse. Og når jeg ikke hører noe før nå, har jeg liksom forberedt meg på at det ikke ble.

Må innrømme at jeg ikke føler meg så viktig. Er nok litt skuffa..

Blir nok hjemme

Tusen takk for svar!

Gjest Zandra Bulldog
Skrevet

Dra til henne nå. Ikke bruk tid på å vente, hva er egentlig problemet? Kan du såre henne, nei? Så DRA nå, hun har invitert deg. Lat ikek som om vi ikke vet om hverandre i dette samfunnet. DRA. KOS DEG i kveld.

Du sier alltid det rette du :o)

Jeg åpna så vidt vinflaska, men kan vel korke den vel..hehe.. kanskje..

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hun er jo ikke invitert enda, siden venninnen skulle ringe og si i fra om det ble noe av festen!

Det er ikke så hyggelig for venninnen å få noen troppende opp på trappa hvis det er kommet noe i veien, det kan bli ubehagelig for begge parter.

Da holder jeg med de under som anbefaler henne å ringe selv.

Gjest Zandra Bulldog
Skrevet

Hun er jo ikke invitert enda, siden venninnen skulle ringe og si i fra om det ble noe av festen!

Det er ikke så hyggelig for venninnen å få noen troppende opp på trappa hvis det er kommet noe i veien, det kan bli ubehagelig for begge parter.

Da holder jeg med de under som anbefaler henne å ringe selv.

Vennina mi sendte melding to ganger nå og spurte om jeg kom, så nå stikker jeg avgårde.

:-)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Du sier alltid det rette du :o)

Jeg åpna så vidt vinflaska, men kan vel korke den vel..hehe.. kanskje..

Takk Zandra;) Kos deg i kveld.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vennina mi sendte melding to ganger nå og spurte om jeg kom, så nå stikker jeg avgårde.

:-)

Ha en fin kveld!

Så flott, da!

Kos deg masse :-)

Gjest den var frækk
Skrevet

Du får nok dole slik som du gjorde på jobb......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...