Gå til innhold

sjanse???

Anbefalte innlegg

Gjest lurer fælt nå

vet det er tullete å spørre om dette,men vil alikevel være sikker på hva sjansen er og når jeg evt har eggløsning???

min samboer klaret ikke trekke seg ut i tide i dag, jeg skal ha mens om mellom 16-18 dager, pleier ha en 30-32 dagers syklus, det er jo 15 dager siden jeg hadde mens

det jeg lurer på er hvor stor sjansen er for at jeg nå kan bli gravid???

det er ikke krise om jeg skulle bli det på denne gangen, men vi hadde planer om å vente litt til enda pga jobb

takknemlig for alle som tar dette spm seriøst og kan hjelpe meg med svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212083-sjanse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, sjansen er det vel tilnærmet umulig å regne ut, med mindre man har detaljerte kunnskaper om din syklus og deres fruktbarhet. Men eggløsning kommer som oftest litt tidligere enn 15 dager etter mens, men nesten alltid mellom dag 10-17. Dette er i en 28 dagers syklus, dermed kan man anta at dette tidsrommet er forskjøvet litt. Da blir det dag 12-19. Ettersom du hadde sex på dag 15 i syklusen, så er sjansene ganske store for at du har truffet eggløsningen. Kanskje så mye som 50 prosent, ettersom sex opptil fire dager før eggløsning også kan føre til graviditet.

Men selv om dere faktisk traff eggløsningen, så er det fremdeles bare 25 % sjanse for å bli gravid. Og da antar jeg at dere begge er friske og fruktbare.

Du må nok bare vente og se :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212083-sjanse/#findComment-1547535
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...