Gå til innhold

Er det status å bli lærer på Sørlandet?

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare det er så veldig mange fra Sørlandet som jeg kjennner eller har hørt om som er lærere. i alle julekort fra Sørlandet så har de fri fra lærerjobbene sine. På studiet mitt er det en stor andel lærere som kommer fra Sørlandet (spesielt Kristiansand)

Er dette bare tilfeldig? Eller topper sørlendinger statistikken på lærerjobber?

Fortsetter under...

Det kan jeg skrive under på.

Satt faktisk å tenkte på det her en dag at det er utrolig mange av de jeg kjenner som utdanner seg eller er ferdig utdannet lærer.

Er fra sørlandet selv og bare i vår venneflokk er det flere lærere.

Tror mange blir fristet av all ferien lærerene har,ikke vet jeg :o).

Det kan jeg skrive under på.

Satt faktisk å tenkte på det her en dag at det er utrolig mange av de jeg kjenner som utdanner seg eller er ferdig utdannet lærer.

Er fra sørlandet selv og bare i vår venneflokk er det flere lærere.

Tror mange blir fristet av all ferien lærerene har,ikke vet jeg :o).

Er sørlendinger mere glad i ferie en andre?

hm...

eller har det noe med et slags kall å gjøre. at man MÅ bli lærer. AT det er noe som er sterkt festet i folkesjela der?

husker bare fra "lille Lørdag" hvor Mariann fra Arendal skulle gå på lærerhøgskolen i Kristiansand

Er sørlendinger mere glad i ferie en andre?

hm...

eller har det noe med et slags kall å gjøre. at man MÅ bli lærer. AT det er noe som er sterkt festet i folkesjela der?

husker bare fra "lille Lørdag" hvor Mariann fra Arendal skulle gå på lærerhøgskolen i Kristiansand

Det kan godt være at vi er litt gladere i ferie en andre ja,for ikke glem vi er jo kjent for å være litt trege her nede :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...